Reacties

Naam Reactie Datum
Thea Hallo allen, ik heb het idee dat een aantal de video's… 17 jun. '24
Harriette Dit verhaal is me even ontglipt!!Fijn dat je er weer… 17 jun. '24
Sylvia martinez Ik hoop dat jullie inmiddels thuis zijn ....maar wat… 16 jun. '24
Mandy Martinez Leuk om mee te hebben gelezen tot snel! Liefs 16 jun. '24
Frans en Jolanda Deze super vakantie zit weer in de pocket , Zanzibar… 16 jun. '24
Maurice Nog even kunnen ontspannen de laatste dagen! Weer… 16 jun. '24
Conchita Een mooie vakantie geweest. Daar kan je zeker met… 16 jun. '24
Laura mooie herinneringen, goede reis terug 16 jun. '24
Mykel De Prins Wat een geweldige ervaring Jaap en Thea en leuk om… 13 jun. '24
Sylvia martinez Kijk JAAP een winkeltje πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ haaha geweldig… 13 jun. '24
Sylvia martinez Geweldig wat een belevenis weer zo tussen de wilde… 13 jun. '24
Laura Super , mooie foto's gr mart en lau 13 jun. '24
Maurice Wow wat een beleving zeg!! Zo gaaf dat jullie dit… 13 jun. '24
Mandy Martinez Wat stoer dat Jaap die trip heeft gedaan met de local.… 13 jun. '24
Mandy Martinez Wat super tof om te zien zeg! 13 jun. '24
Conchita Ohh gaaf allemaal krijg gelijk weer heimwee. Zooo… 13 jun. '24
Wil en Margre Mooi avontuur zeg en mooie foto’s πŸ‘. Beetje jaloers… 13 jun. '24
Sylvia martinez Hallo Thea en Jaap war schitterend mooie reis, mooie… 12 jun. '24
Thea Video's zijn net erop gezet, dus waarschijnlijk… 12 jun. '24
Jeffrey Zoooo wat een ervaringen joh. Echt genoten van jullie… 12 jun. '24
Frans en Jolanda Weer een mooi verslag , gaaf om in zo een klein vliegtuigje… 12 jun. '24
Marianne en Arie Zo te zien was et het geld meer dan waard FANTASTISCH 12 jun. '24
Harriette Wat een belevenis zeg (Geweldig) en zo dichtbij .Fantastisch… 12 jun. '24
Conchita Echt heel mooi om te zien allemaal wat een luxe. Lijk… 11 jun. '24
Sylvia martinez Het moet idd een hele aparte ervaring zijn geweest… 11 jun. '24
Jeffrey Mooie foto's hoor! Ben benieuwd naar de safari… 10 jun. '24
Frans en Jolanda Wat een prachtig resort , die zeesterren ook zo mooi… 10 jun. '24
Harriette Ziet er prachtig uit hoor ,Toppieeee 9 jun. '24
Marianne en Arie Wat een pracht en praal, ziet er geweldig uit. 9 jun. '24
Syl Geweldig om te lezen allemaal . 9 jun. '24
Conchita Wauwww wat een joekels van schildpadden zeg Mooie… 7 jun. '24
Sylvia martinez Hoi hoi ik volg jullie weer hoor vroeg toevallig aan… 7 jun. '24
Michael en Giena Leuk hoor lekker genieten daar. En dan moeten we maar… 7 jun. '24
Jeffrey Leuke ervaring en goed beschreven allemaal. Magneetje… 7 jun. '24
Maurice Wat een leuke dag! Dat vlees en vis ook op de markt!… 7 jun. '24
Mandy Martinez Wij lezen vraag mee! Enjoy liefs πŸ₯° 6 jun. '24
Mandy Martinez Wow die schildpadden, super gaaf! 6 jun. '24
Marianne en Arie Indrukwekkend allemaal hoor, nu lekker genieten en… 6 jun. '24
Conchita Prachtige foto's ziet er allemaal mooi uit zeg.… 6 jun. '24
Frans en Jolanda van der Have Mooi reisverhaal weer , en super gaaf die foto,s met… 6 jun. '24
Frans en Jolanda van der Have Hoi vakantiegangers , ziet er allemaal mooi uit ,… 6 jun. '24
Marcel en Annemarie Een hele fijne vakantie, zal vast supermooi worden!… 6 jun. '24
Marianne en Arie Ziet er fantastisch uit, wat zullen jullie genieten…… 5 jun. '24