Dag 18/19 Naar huis

12 juni 2022 - Zuidland, Nederland

Vanmorgen om 07.00 uur de wekker. Tijd om weer naar huis te gaan. Het is voorbij gevlogen. Maar het is weer TOP geweest. Mooie herinneringen.

Om 8.30 uur naar het vliegveld en eerst nog even de auto voltanken.

De auto ingeleverd bij Avis en met een soort tram naar de vertrekhal. Hier verliep alles redelijk snel. De eerste vlucht naar New York. Hier zagen we nog het vrijheidsbeeld en de Freedom Tower. We hadden 2 uur overstaptijd, maar de vlucht had 5 kwartier vertraging. 18.50 uur vertrokken we richting Amsterdam. Hier kwamen we om NL tijd aan 0m 07.30 op 12 juni ( een dag later).

Wat er toen gebeurde sloeg werkelijk alles! We moesten door de douane naar de bagageband. Na een kwartier lopen vanaf de gate kwamen we bij de terminal en moesten daar in een rij van hier tot Tokio.....zeker 125 mtr lang en 6 mensen breed!!! Per 30 mensen ongeveer werd je erdoor gelaten om naar de douane te gaan. Echt onvoorstelbaar. Je leek wel vee! Schandalig gewoon! We hebben er anderhalf uur over gedaan eer we de koffers hadden. Als een speer naar P3 en de auto halen.

We waren om 10.30 uur thuis. Helemaal kapot. Een nacht overgeslagen. Toch de koffers leegmaken en morgen de rest. Proberen de middag nog te overbruggen en vanavond om 19.00 uur naar bed.

Onze trouwe volgers bedankt voor alle reacties. Erg leuk. xx

1. Marianne:
    Welkom thuis💋
  2. Laura:
    12 juni 2022
    Flink aan de koffie vanmiddag succes met wakker blijven. Schiphol drama is niet leuk zal nog erger worden in het hoogseizoen vrees ik. Welkom thuis xx
  3. Aniie Pille:
    12 juni 2022
    Je ken terug kijken op weer een mooie vakantie.
  4. Conchita:
    12 juni 2022
    Welkom thuis …wat zullen jullie je geërgerd hebben in die rij. Maar heel snel vergeten en denken aan de mooie herinneringen die jullie gemaakt hebben met deze prachtige reis