De laatste dagen

16 juni 2024 - Kiwengwa, Tanzania

Na de Safari hadden we nog lekker 4 dagen op het resort.

Donderdag bij het zwembad gelegen. Af en toe lekker plonsen om af te koelen.

De temperatuur is echt fantastisch. 30/31 graden met een windje en af en toe een wolk, zalig.

Donderdagavond hadden we weer een diner aan het zwembad. Heel gezellig ๐Ÿ˜€.

Het eten op het resort is ook geweldig. Heel gevarieerd, alles goed warm en topkwaliteit ๐Ÿ‘Œ. Ook het personeel is super vriendelijk altijd en ze doen alles om het naar je zin te maken.

Ook bij het zwembad lopen ze heel de dag rond en vragen wat je wilt drinken. Ik hou d'r van ๐Ÿ˜œ.

We gaan ook af en toe lekker even naar het strand. Wat is dat prachtig ๐Ÿ˜. Echt een bounty eiland. Zo genieten!

Vrijdag en zaterdag eigenlijk ook heel lui geweest en genoten van alles. Regelmatig staat er op het strand een groot scherm waar ze een film draaien en ook krijg je dan popcorn ๐Ÿฟ.

Gisteravond hadden we een diner weer op het strand. Dat is ook zรณ leuk. Met een live band. De Masai komen ook even hun dansje doen.

Vandaag was de laatste dag. Vannacht om 01.00 worden we opgehaald bij het hotel en om 04.35 vliegen we naar Nairobi en van daaruit naar Amsterdam om 08.40 uur waar we om 16.40 landen. Dus we slaan weer een nacht over. ๐Ÿ˜ž Maar ja, het is niet anders.

We hebben echt een topvakantie gehad๐Ÿ‘Œ! Een aanrader voor iedereen die het bounty gevoel wil ervaren ๐ŸŒดโ˜€๏ธ

Meestal vinden we het na 2 weken wel mooi geweest en is het prima om naar huis te gaan, maar nu zouden we echt nog willen blijven.

We hopen dat jullie het leuk vonden om ons weer te volgen. Bedankt voor alle leuke en lieve berichtjes en tot de volgende keer.

Jaap en Thea โค๏ธ

Fotoโ€™s

1. Laura:
    16 juni 2024
    mooie herinneringen, goede reis terug
  2. Conchita:
    16 juni 2024
    Een mooie vakantie geweest. Daar kan je zeker met een fijn gevoel op terugkijken. Bedankt dat wij ook een beetje naar Zanzibar mochten meereizen.
    Een goede terugvlucht alvast en slapen doe je dan maar in het vliegtuig. Doeiiiiii tot gauw weer
  3. Maurice:
    16 juni 2024
    Nog even kunnen ontspannen de laatste dagen! Weer een vakantie vol leuke activiteiten en mooie herinneringen! Goeie reis terug โค๏ธ๐Ÿ˜˜
  4. Frans en Jolanda:
    16 juni 2024
    Deze super vakantie zit weer in de pocket , Zanzibar meestal nog een strand vakantie als verlenging na Zuid Afrika , hoor ook altijd goede berichten er van , dus wie weet ooit , straks weer in ons kikkerland waar het elke dag bar en boos is , dus zwijmel maar voorlopig hoe lekker het was in
    Zanzibar , ben benieuwd waar het volgende reisverhaal vandaan gaat komen. ?? Groetjes Frans en Jolanda ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
  5. Mandy Martinez:
    16 juni 2024
    Leuk om mee te hebben gelezen tot snel! Liefs
  6. Harriette:
    17 juni 2024
    Dit verhaal is me even ontglipt!!Fijn dat je er weer bent .Tot snel !โค๏ธ๐Ÿ’‹Zus
  7. Thea:
    17 juni 2024
    Hallo allen, ik heb het idee dat een aantal de video's niet hebben gezien.
    Je kunt bovenin klikken op ' video's en daar kun je kijken. Zeker de moeite waard. ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Jouw reactie