Dag 15. Winthrop naar Sandpoint

14 juni 2019 - Valley County, Idaho, Verenigde Staten

Vanmorgen om 7 uur de wekker. Alles relax en om 9 uur rijden richting Sandpoint. Het was een flinke rit van 485 km., dus ook een flinke zit.

Onderweg wel weer mooie dingen gezien.

De volgende plaatsen hebben we aangedaan; Republic, ook een beetje cowboy achtig, daarna Okanogan National Forest, Colville, Ponderay.........

Bij Ponderay hebben we een hapje gegeten. Jaap een brisket en ik kip. Het was weer heerlijk.

Daarna zijn we doorgereden naar de camping. Hier waren we 18.30 uur. Er kwam een stel naar ons toe en vroegen waar we vandaan kwamen en zeiden dat de wijnbar net geopend was en of we ook kwamen. Eerst had ik niet zo'n zin, was moe, maar toch even 1 wijntje dan. Nou dat werden er toch meer. We zaten op een gegeven moment met een mannetje of 15 en 1 man speelde gitaar en zong bekende liedjes. Het werd echt heel gezellig. We zaten aan het water met een vuurtje en iemand stak wierook aan voor de muggen en allemaal lekker meezingen. Het waren allemaal Amerikanen en wij de enige Nederlanders. We hadden dit ook nog nooit meegemaakt. Echt tof! Hij speelde ook nog Jaap z'n favoriet "Hotel California". Nou toen kon het niet meer stuk. Jammer dat ik geen video's kan uploaden, anders hadden jullie het kunnen horen.

Om half 10 ben ik naar de camper gegaan om het verslag te schrijven en Jaap bleef nog even.

Het was weer een geslaagde dag.

Bedankt weer voor de reacties en tot morgen. Dikke kus. xx

1. Syl:
    15 juni 2019
    Dat al jaap niet meer vergeten (, hotel Californië) leuk om te lezen allemaal . Kus van je zus xx
  2. Marianne:
    15 juni 2019
    Wat een ervaring weer zeg, thuis maar de video bekijken dan😘
    Mooie dag vandaag.
  3. Har:
    15 juni 2019
    Dat was weer een mooie ervaring. Thuis maar luisteren naar dat mooie nr! Grts Grote smurf😂💋
  4. Laura:
    Hartstikke gaaf zeg.

Grts
    Grote slurf 😂😘 ( aka Martin)
  5. Frans van der have:
    15 juni 2019
    Ben weer bijgelezen , we hadden geen internet , nou dan is het net of je arm eraf gehakt is , maar nu gelukkig weer blij , lijkt me echt gaaf om dat mee te maken zo een wijnavondje met muziek , groetjes en weer tot morgen 😘
  6. Conchita de Bakker:
    15 juni 2019
    Dat zijn nog eens leuke onverwachte dingen zo een avondje. Mooie foto’s weer👍Morgen weer een leuke dag