Dag 13. Lake Ki

12 juni 2019 - Lake Ki, Washington, Verenigde Staten

Vanmorgen uitgeslapen tot 8 uur. Wassen, aankleden en ontbijten.

Om 09.45 uur zijn we eerst een propaan station op gaan zoeken om de gastank te vullen. Was maar 5 km verderop. Die man vroeg waar we vandaan kwamen en Jaap zei Holland. De reactie van die man ; " Holy Smoke, that's a long way"! Hahaha geweldig.

Daarna zijn we naar de Premium Outlets gegaan, waar we ons schandelijk hebben misdragen. Jaap veel kleding van Tommy Hilfiger en ik een tas van Tommy en een tas en slippers van Michael Kors. En uiteraard ook voor de kleinkids 😍 maar ga niet zeggen wat.

Het was hier niet zo goedkoop als anders in Amerika, maar scheelt toch nog 30 á 40 %.

We zijn weer helemaal blij.

Toen nog boodschappen gehaald bij de Wallmart en een Amerikaanse simkaart voor m'n telefoon.

We hebben een hele kip meegenomen en salade. Dit lekker opgepeuzeld bij de camper.

We hadden ook nog een 'klein' emmertje cheese balls. Nou dat is voor een weeshuis. Haha.

Het was vandaag bloedheet, 32gr.C. Walgelijk. Morgen weer lekker naar de bergen, daar is het gelukkig koeler. We kunnen zó niet tegen de warmte. Ja max 24 gr.

Nog even met de voetjes omhoog relaxen en dan naar ons mandje.

Tot morgen. Xx

1. Sylvia:
    13 juni 2019
    Goedemorgen, lekker wezen shoppen ook niet verkeerd! Maar wat je zegt snel trg naar de natuur! 😊 Kijk al uit naar wat jullie vandaag gaan bekijken.... Het is hier koud en huuuul nat 😭 gr. Syl
  2. Frans van der have:
    13 juni 2019
    Shoppen in USA is een feestje !!!.... Ik hou ook niet van die warmte hoor , geef mij ook maar een graadje of 26 , maar vandaag weer genieten in de bergen !!, groetjes en weer tot morgen xx
  3. Har:
    💋❤️
  4. Marianne:
    13 juni 2019
    Oh ook heerlijk dagje shoppen, maar nu weer naar de natuur, mooie dag weer😘
  5. Chantal:
    14 juni 2019