Dag 3. Myrtle Beach

27 mei 2022 - Pawleys Island, South Carolina, Verenigde Staten

Vandaag weer vroeg op. Douchen en ontbijten.

We wilden naar Boone Hall plantation gaan vandaag, maar het zou de hele dag gaan regenen helaas. Nou laat maar.....

We hebben ons plan omgegooid en zijn naar de Wallmart gegaan en hier ongeveer 2 uur rondgelopen. Niet normaal zo groot altijd.

Het een en ander ingeslagen en doorgereden naar Tanger Outlet in Myrtle Beach.

Shoppen shoppen......heerlijk. Jaap heeft aardig wat gekocht en ik nog niks. Zag niet echt wat. Volgende keer beter.

De weg naar Myrtle Beach is echt één  grote attractie. Overal volop avonturenparken, aquaparken, levensgrote reclameborden, verlichting in alle kleuren. Echt super om te zien.

Om 19.30 uur zijn we naar het hotel gereden. Even de koffers opnieuw ordenen en voor de rest lekker chillen.

Tot morgen. Xx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Syl:
    28 mei 2022
    Weer een leuke dag zo te lezen en jaap aardig wat gekocht. Super om mee te kunnen reizen op deze manier.
  2. Marianne:
    28 mei 2022
    Ook met regen vermaken jullie je wel 🤪SHOPPEN altijd goed hahahaha, fijne dag weer vandaag, maar hoop wel dat het droog weer is( toch leuker) Gr uit fris Barendrecht
  3. Har:
    28 mei 2022
    Zo hier is grote smurf ,eindelijk !!
  4. Har:
    28 mei 2022
    Gasssss en gaan whop whop
  5. Travel the World:
    28 mei 2022
    Weer een leuke dag , niet teveel shoppen daar , moet je een koffer bij kopen , maar als het regent , wat moet je anders doen , gewoon genieten 😘
  6. Sylvia:
    29 mei 2022
    Lekker hoor die vrijheid om te gaan en staan waar je wil , en gewoon te doen waar je op dat moment zin in hebt geweldig ! Geniet ervan met mooi en minder mooi weer altijd genoeg te zien .
  7. Chantal:
    6 juni 2022
    Dan maakt de regen ook helemaal niet uit, als dit je uitstapje is. Tof om te zien zeg. Lijkt inderdaad wel 1 groot pretpark. Zijn jullie zelf ook nog naar zo een show geweest???