Dag 14. Naples

7 juni 2022 - Naples, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen, vandaag weer een heerlijk dag gehad.

We zijn na het ontbijt even naar de supermarkt gegaan voor eten en drinken op het strand.

Om half 11 waren we er. Onze stoelen neergezet en een weer een parasol gehuurd. Wat zal ik dit strand gaan missen! Van alle gemakken voorzien. Auto parkeren zowat aan het strand, een strandtent met eten en drinken, toiletten etc.

Om half 3 werd het ineens erg bewolkt en zijn we even naar ‘Tin City’ gegaan, op 5 min vanaf het hotel. Allemaal houten winkeltjes en restaurants met tinnen daken. Hier een uurtje rondgelopen en nog wat gekocht voor in de veranda.

Om 16.30 uur terug in hotel. Even relaxen, koffers ordenen (voor morgen), douchen en klaarmaken om te gaan eten.

Dat werd deze keer “Outback”. Allebei een heerlijke Sirloin steak. Dat wordt thuis weer afzien zeg, hahah.

Dit is de laatste dag In Naples. Morgen via de Everglades naar Miami.

Bedankt voor de reacties weer en tot morgen. xx

1. Marianne:
    8 juni 2022
    Was weer een heerlijk dagje zo te zien, wat apart dat Tin City, erg leuk om te zien…… goeie reis morgen naar Miami💋❤️
  2. Jeffrey Martinez:
    8 juni 2022
    Heerlijk rustig dagje eindigen met een 🥩
    Ben benieuwd met de terugreis die koffers zitten overvol 😂
  3. Mandy:
    8 juni 2022
    Nee ik ga wel werken ;) heerlijk om te lezen dit. Jullie genieten!
  4. Sylvia:
    8 juni 2022
    Wat ziet dat er gezellig uit dat Tincity ....erg leuk . Passen jullie op voor de 🐊🐊 in de everglades 🤭👌 fijne reis naar maiami vandaag ! 🌝📸🏝
  5. Har:
    8 juni 2022
    Wat een super toffe foto’s ,Ja en dat strandje mag hier ook wel!haaaa🤣💋
  6. Travel the World:
    9 juni 2022
    Weer een leuke vlog en ga nu Miami lezen , ben benieuwd wat jullie er van vonden 😘😘