Dag 9

20 juni 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Las Vegas;

Vanmorgen om half 7 opgestaan. Lekker gedoucht op het gemak en klaargemaakt voor onze shopdag. Eerst ontbeten en om half 10 waren we bij de Outlet Stores.

Een mega groot winkelcentrum buiten, op 10 min rijden vanaf het hotel. Echt niet meer normaal wat een toffe spullen ze daar verkopen. We hebben totaal 7 uur gewinkeld!, waarvan 2 uur in de Tommy Hilfiger store voor Jaap, hihi. Goed geslaagd.

Allebei nog een mooie zonnebril. Jaap van Ray Ban en ik van Guess. Etc etc etc

Een heerlijke dag gehad en toen we terugreden zijn we met de auto heel de Strip over gegaan om te filmen en nog mooie foto's te maken. Het is werkelijk een superrr gave stad en we gaan hier zeker nog een keer terug, maar dan wel langer, want je komt tijd te kort.

Morgen uitchecken en nog een paar uurtjes genieten hier en de reis weer vervolgen.

1. Marianne:
    21 juni 2013
    Mogge vanuit druilerig rotterdam

Lijkt me idd een geweldige stad,kijk altijd jokertjes bruiloft,maar het shoppen is ook goed gelukt,had ook niet anders verwacht hihihi,fijne dag weer XXXXX Marian
  2. Frans van der have:
    21 juni 2013
    helemaal top , ik zou er ook wel een x willen gaan kijken , hebben jullie nog wat gewonnen in zo'n casino ?????.....en nu lekker geslaagd voor shoppen , kan me ook niet anders voorstellen in zo'n outlet stores !!!!....zal er in januari ook wel wat uurtjes verblijven ....fijne reis verder xxx
  3. Thea:
    22 juni 2013
    Het is echt een super waanzinnige stad. We waren er eigenlijk te kort. Helaas niks gewonnen. Xx
  4. Vivian:
    23 juni 2013
    Hoi thea en jaap
    eindelijk heb ik je reisblog gevonden haha, wat een onwijs gave en mooie vakantie is dit. Heel leuk om het zo te volgen. Geniet nog lekker.
  5. Thea:
    24 juni 2013