Dag 8.

19 juni 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Goedemorgen, hier het verslag van gisteren.

Eerst naar de historische Route 66 gereden en gestopt bij Hackberry General Store langs de weg. Hier was Jaap helemaal in z'n hum. Oude pompen, kentekens, auto's etc etc. Tof om te zien. Zelfs de auto van z'n vader stond hier. De Chevrolet Apache.

Daarna doorgereden naar de Hooverdam. Heel indrukwekkend hoe dit gebouwd is. Ze hebben er 4 jaar over gedaan en er zijn ook bij de bouw mensen omgekomen. Wat een hoogte!

Jaaaa toen door naar LAS VEGAS. Wat een stad is dat zeg! Veel groter als we gedacht hadden. Maar zooooo gaaf. En druk....! Alles draait om de casino's. Nou.....dat zijn er zat hoor! Wij logeren in Harrahs. Dat is naast Venetian. We hebben hier heerlijk gegeten. Beetje rondgelopen en onze ogen uitgekeken. Het is zo overweldigend, dat je niet eens weet waar je moet beginnen. En al die neon lichten....waanzinnig! Iedere paar uur is er bij De Mirage een water en vuur show buiten......echt tof om te zien!

Op dit moment te wachten bij de Outlet Stores, die gaan zo open. Vanavond probeer ik weer wat te schrijven........Wordt een drukke dag. Straks probeer ik de foto's te plaatsen.

1. Andre:
    20 juni 2013
    Elke dag weer mooie nieuwe impressies en wij maar werken.
  2. Thea:
    20 juni 2013
    Geweldige ervaring Andre. We komen voorlopig niet werken. Eerst genieten.
  3. Danny:
    Super gaaf! X