Dag 10

21 juni 2013 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

Vanmorgen afscheid genomen van Las Vegas en richting Mammoth Lake. De eerste 5 uur door de woestijn. Pff dat is pas een contrast verschil. Van heel druk naar heel stil en verlaten. Begon het op den duur wel zat te worden, maar op een gegeven moment kwamen de bergen weer. We hadden een schitterende weg met talloze kronkelweggetjes en van boven naar beneden en andersom. Erg mooi.

We zijn bij het plaatsje Bisshop gestopt, want daar zit een beroemde Nederlandse bakkerij genaamd " Eric Schats Bakery. Wij naar binnen en echt een supergaaf gezicht. Allemaal Nederlandse broden, koekjes, stroopwafels, jam etc. We mochten binnen geen foto's maken, maar ja, dan doe ik het juist stiekem. Hihi

Daarna door naar ons hotel Alpenhof Lodge in Mammoth Lake. Spullen in de kamer gezet en hheerlijk gegeten in het hotel. Ribeye met asperges en gebakken aardappeltjes en toe een koffie met een glaasje amaretto. Mmmmmm.

Nu gaan we douchen en slapen. Tot morgen. Gaan we naar Yosemite NP.

(Foto's kunnen wat later komen, want dat wifi hier is van lik me vestje......)