Dag 7

18 juni 2013 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Grand Canyon.

Zooooo super cool vandaag. Wat een uitzichten zeg! We kwamen om 11.00 aan bij de East Entrance en bij de eerste viewpoint gestopt en weer valt je mond open. Wat een diepte ! Mooie foto's gemaakt en doorgereden naar Visitor Center. Daar met de shuttle bus een tour gemaakt. Onderweg kon je in en uitstappen om bepaalde trails (wandelroutes) te lopen. Wij hebben er 2 gedaan. Echt leuk, maar wel warm. Gelukkig stond er aardig wat wind. Onderweg eekhoorn gezien die gewoon naar je toe komen voor eten. Maar mochten niks geven, want ze bijten.

Om een uur of half 5 richting uitgang gereden. Onderweg zagen we al steeds helikopters vliegen en dachten: sow dat is gaaf!  We zijn erheen gereden om te vragen wat dat zou kosten. $ 400 voor een half uur. Even nadenken hoor.......ok we doen het. Ik scheet 7 kleuren, hihi. Boven de Canyon stond veel wind en de piloot zei; It's a bit bumpy...... Joh!!! Had ik nog niet gemerkt. Maar het was zoooooo gaaf om te doen. Wat een ervaring. Niet normaal.

Toen naar het hotel gereden en gegeten bij Galaxy. Een jaren 60 restaurant. Allemaal oude foto's en van die banken. Echt van die serie van vroeger met Fonzie.

Na een lange dag weer heerlijk slapie doen.

1. Laura:
    19 juni 2013
    Nou jullie durven hihi ook deze keer weer mooie foto's xx
  2. Mandy:
    19 juni 2013
    Haha leuk man zon echte diner! En wat super dat jullie de helikopter hebben genomen!!! Have fun schatjes ;)
  3. Jeffrey Martinez:
    Vind ik leuk
  4. Aniie Pille:
    19 juni 2013
    Gaaf die vlucht met die helikopter,zal best een prachtig uitzicht geweest zijn.
  5. Marcel en Annemarie:
    19 juni 2013
    Gave foto's en leuke verhalen!
    Nog steeds kicke om jullie te volgen. Mama volgt jullie ook hoor.. ;-) dat je 't weet!
    Ciao!
  6. Christine:
    Hoi Jaap en Thea,
    Wat een leuke verhalen allemaal en al een hoop gedaan ! Veel plezier en geniet er lekker van! Gr van ons
  7. Frans van der have:
    20 juni 2013
    Hoi Thea en Jaap ......weer gave foto's hoor ....en voor die helicopter vlucht hebben jullie toch niet zo lang over na hoeven te denken ????....zou ik ook gelijk doen , lijkt me echt super gaaf!!!!!......weer iets moois om naar terug te kijken als jullie weer thuis zijn ....maar nu nog lekker blijven genieten van al het moois wat nu nog komen gaat .
    p.s .....jullie hebben ons wel aangestoken hoor met jullie reis haha!!!! xxxx
  8. Danny:
    20 juni 2013
    Wat gaaf dat jullie dat gedaan hebben. Een ervaring om nooit te vergeten.x