Dag 6

17 juni 2013 - Tuba City, Arizona, Verenigde Staten

Een rustig dagje gehad. We zijn om 9.00 uur gaan rijden richting Tuba City. Vlakbij de Grand Canyon. De noordelijke kant. Onderweg weer mooie dingen gezien. Door de prairie gereden, genaamd " Vermilion Cliffs" . Ik zei tegen Jaap; " nou nog Het Kleine Huis". (op de prairie)

Via een grote brug ( Navajo Bridge) over de Colorado river gereden. Echt gaaf en heeel diep. Ze hebben er een jaar over gedaan om deze brug te bouwen.

We gaan morgen naar de Grand Canyon. Hadden vandaag geen puf meer. We hebben in het hotel even een was gedraaid en gedroogd. ( Jaaaaa moet ook gebeuren). Daarna even op een terrasje een latte macchiato gedronken.

We gaan zometeen hier naar de Kentucky Fried Chicken mmmmmm en daarna vroeg slapen, want we moeten half 6 op, anders hebben we niet genoeg tijd voor de Grand Canyon.

Wordt vervolgd.......

1. Marianne:
    Hallo daar

Wat ziet het er allemaal prachtig uit zeg,ik geloof dat je mond iedere keer weer openvalt,erg leuk om jullie op deze manier te volgen,kijk telkens uit naar jullie nieuwe belevenissen,ennn wat er zo gegeten wordt iedere dag HHIHI
  2. Laura:
    18 juni 2013
    Echt mooie foto's jongens. We zijn jaloers op jullie. Kijken er elke naar uit om jullie verhaal te lezen.

See ya , Xxx
    Laura & Martin
  3. Frans van der have:
    18 juni 2013
    Weer leuk om te lezen ......grand Canyon lijkt me bijzonder gaaf ......wacht morgen weer je verslag af ....en slaap lekker voor straks xxxx