Dag 5.

16 juni 2013 - Kanab, Utah, Verenigde Staten

Om 9.00 uur gaan rijden vandaag. Even rustig opstarten. Getankt, dat doen we iedere dag, want wil niet zonder benzine staan.

Een flink stuk gereden in the middle of nowhere, wat behoorlijk saai werd, maar na 2 uur weer een beetje leven. Onderweg een broodje gesmeerd en koffie gescoord.

We kwamen aan bij Lake Powel. Prachtig gezicht! Een behoorlijk grote dam ervoor. Leuke foto's gemaakt. Doorrijden naar Zion National Park. Ook dit is weer adembenemend mooi. Door een tunnel gereden van 2 km door een berg, met af en toe een stuk uitgehouwen, waardoor je naar buiten keek. Heel apart. Bij het visitor centrum moesten we met een shuttle bus verder. Onderweg kun je dan steeds bij bepaalde punten uitstappen om een trail te lopen naar een bezienswaardigheid. Nou wij gingen naar de waterval........eindelijk aangekomen, 3 flauwe straaltjes naar beneden, hahaha. De rivier was bijna opgedroogd. Hebben wij weer. Onderweg terug naar beneden nog lekker pootje baden in het ijskoude water. Dat was zalig, met die hitte. Toen weer opgestapt in de bus en de tour afgemaakt. Beneden aangekomen een lekker soft ijsje gekocht. Wat een ding weer joh!  3x zo groot als bij ons. En ze zijn er niet kleiner.!  We hebben nog een aantal herten gezien. 1 stond er gewoon langs de kant van de weg en keek zo het busje in, zo van 'hallooo' . Echt grappig.

Zion verlaten om 18.30 uur en op weg naar onze volgende slaapplek. Hotel Victorian Inn. Heel leuk en mooi hotel. Spullen naar binnen en om 21.00 uur nog eten, bij een sportscafe. Lekker gegeten en gelukkig niet zo veel een keertje.

Nu lekker slapen. Tot morgen. X

1. Mandy:
    17 juni 2013
    Ziet er echt prachtig uit zeg! Wat is Nederland dan klein he!
  2. Danny:
    17 juni 2013
    Wat een mooie foto's. Geniet ervan x
  3. Thea:
    17 juni 2013
    Heb gisteravond 8 foto's geüpload en er staan er hier 4. ??? Vreemd.
    Nederland is idd heeeel klein, maar ben blij dat ik er woon! Xx
  4. Frans van der have:
    17 juni 2013
    Weer een leuk verslag van een mooie reis ....... Ben weer benieuwd naar het vervolg xxxxxx