Dag 4.

15 juni 2013 - Kayenta, Arizona, Verenigde Staten

Vroeg uit de veren ( 07.00) en vandaag richting Monument Valley. Eerst lekker ontbeten met French toast, eieren en bacon.

Onderweg weer prachtige dingen gezien, maar ook een beetje nare, zoals een dood hert langs de weg en een dode hond....echt zielig.

Maar wat een landschap zeg! Echt niet te bevatten gewoon. Met recht de wonderen der natuur. Even gestopt in San Juan, waar Jaap even de auto afgespoeld heeft, want dat was heel erg nodig, met al dat stof en dode insecten op de voorruit.

Ons eerste viewpoint was Gooseneck State Park. Toen we aankwamen bij de rand van de berg en naar beneden keken, konden we onze ogen niet geloven. Diep onder ons de kronkelende rivier naast de immense rotsen....inderdaad net een zwanenhals zoals de naam al zegt. Waanzinnig!

Doorgereden naar Monument Valley, waar de Navajo indianen wonen. Ongelooflijk om te zien. We hadden een plaatje van internet afgehaald met de bekende lange weg en in de verte die enorme rotsen. Nu reden we er zelf! Exact hetzelfde plaatje.

Een 2 uur durende tocht gemaakt off the road dwars door de Valley. Het was maar goed dat ik een stevige bh aan had, want dat geschut was af en toe niet normaal, hihi. Vanmiddag was het behoorlijk bewolkt daar, maar eigenlijk best lekker.

Doorgereden naar ons hotel, waar we om 17.00 aankwamen. Even relaxen, boodschapjes gehaald en gegeten. Inmiddels 21.00 en foto's geupload en verslag getikt. Nog even tv kijken en lekker knorren. Morgen weer een lange dag.

1. Frans van der have:
    16 juni 2013
    zo dan , dat zijn even mooie foto's !!!!!!.........ik zou zo naar jullie willen komen , echt schitterend ....kan me voorstellen dat jullie het helemaal super hebben daar!!!!........is het ontbijt echt zoveel dat je het niet op kan ???????.........ga vooral door met je blogs , dan genieten wij hier ook een beetje met jullie reis mee !! .......ben benieuwd wat voor moois jullie nog meer gaan zien ......en Thea deze reis gaan wij zeker te weten ook een x maken !!!! xxx
  2. Thea:
    17 juni 2013
    Het is geweldig Jo. Maar het eten is belachelijk veel. Soms halen we zelf brood en beleg bij de supermarkt. Lekker met jam of pasta. Soms komt dat eten je neusgaten uit. Er is gewoon haast niks kleins.....hihi
  3. Astrid Svendsen:
    19 juni 2013
    Leuk Thea, lekker genieten zo te lezen!