Dag 3

14 juni 2013 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen om 07.30 in de auto richting National Park " Arches" . Onderweg genoten van de prachtige omgeving. Eenmaal aangekomen hebben we gelijk een Pas gekocht, waarmee je in alle nationale parken terecht kunt. Deze was $ 80 , maar 1 park is al 30 $, dus dat haal je er altijd uit.

Het is ongelooflijk hoe dit in miljoenen jaren zo is ontstaan. Je staat werkelijk met open mond te kijken. We hebben prachtige foto's gemaakt, waarvan ik er hier een aantal laat zien. We hebben 2 trails gelopen, dan kom je dichter bij de 'bogen'. M'n tong hing op m'n hielen, mede door de verzengende hitte en mede door mijn fantastische conditie. Ik was blij dat we weer in de auto zaten. Airco voluit en bijkomen.

Daarna naar Moab gereden waar de de nacht door gaan brengen in een lodge.

Even gedoucht en bij het grillrestaurant zalig gegeten. Daar knapt een mens wel van op. Net terug op de kamer. Even dit verslag schrijven en dan weer lekker snurken, want we moeten weer vroeg op pad.

Tot morgen.

1. Frans van der have:
    15 juni 2013
    mooie foto's Thea en Jaap ......je kan zo zien dat het er erg warm is ....en aan die conditie kan je bouwen hoor , ga een x met mij meelopen !!!! .....fijn vervolg op jullie verdere reis ......leuk om mee te mogen reizen xx
  2. Petrik:
    15 juni 2013
    Gaaf hoor, waar is die foto waar je met open mond staat te kijken???
  3. Sylvia:
    16 juni 2013
    Hij gaat lekker...... Veel plezier!