Dag 2.

13 juni 2013 - Glenwood Springs, Colorado, Verenigde Staten

Vanmorgen waren we om half 5 al klaar wakker. Door het tijdsverschil. We zijn er maar uit gegaan en om 6 uur zaten we al in de auto. Lekker ontbeten bij de iHop en het een en ander ingeslagen bij de Walmart.  Daarna op pad. We zijn eerst naar Solden gereden, want daar had je het graf en een museum van Buffalo Bill. Bijzonder om te zien. Toen zijn we uiteraard naar het plaatsje Nederland gegaan, want als je dan toch in de buurt bent, dan mag je daar niet aan voorbij gaan.

Van daaruit naar Glenwood Springs, dwars door de Rocky Mountains. Prachtige landschappen en ruige natuur. Op een gegeven moment zei de TomTom dat we een afslag moesten nemen. Nou dat hebben we geweten!  Zeker 20 km over bergpaadjes zonder vangrail en vreselijk diep.. De weg leek wel op gravel van een tennisbaan. Ik was zo bang dat ik gewoon moest huilen. We reden 15 a 20 km/p uur.. Eindelijk kwamen we weer op de gewone weg. Toen ik bekomen was van de schrik over de rijksweg verder naar Glenwood Springs. Bizar mooi om hier te rijden. We reden gewoon op sneeuwhoogte, terwijl het 30 gr was. Heel apart. Uiteraard hebben we mooie foto's gemaakt, waarvan hier nog een paar geplaatst.

Aangekomen bij het hotel, even wat gedronken en lekker uit wezen eten bij de Italiaan in het dorp. Gezellige sfeer overal en midden in de bergen. Schitterend. Het is vlakbij het beroemde skioord " Aspen".

Het is nu lokale tijd 22.15 uur en we gaan lekker slapen. Morgen weer een dag. Welterusten.

1. Marcel en Annemarie:
    14 juni 2013
    Leuk verhaal en foto's. :-)
  2. Frans van der have:
    14 juni 2013
    Leuk om jullie eigenlijke eerste verslag te lezen ......zo te zien zijn jullie al helemaal ingeburgerd in het Amerikaanse leven ......Walmart wereld beroemd , je zal wel geschrokken zijn van de sortering ???? .....de foto's zien er ook mooi uit .....en wat betreft dat pad naar boven .....ik piste ook in m,n broek en van angst zat ik alleen op Frans te vitten ......maar hoe meer je op zulke paadjes terecht gaat komen , ga je er ook van de omgeving genieten !!! .......veel fun op het vervolg van jullie reis ......liefs Frans en Jolanda xxxx
  3. Martine:
    14 juni 2013
    Leuk Cowgirl & Cowboy om jullie reisverslag te lezen en hoop nog meer mooie foto's van jullie reis te zien! Rij voorzichtig :-) liefs xx
  4. Aniie Pille:
    14 juni 2013
    Mooie foto's hoor,leuk om het te lezen,ik zou het ook in mijn broek doen op zo'n weggetje verschrikkelijk, gr van Pa en mij.