Dag 2

14 maart 2017 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Na een heel kort nachtje (kon niet slapen) ging om 7 uur de wekker. Klaarmaken voor het ontbijt. Was allemaal wel een beetje karig, maar we hebben toch lekker gegeten.

Onze zwemkleding aangetrokken en heerlijk chill bij het zwembad. Er waren niet veel mensen en om een uur of 11 was iedereen vertrokken en hadden wij het rijk voor ons zelf. Het water was niet normaal zo koud, dus duurde even voor we dóór waren, hihi. Nog een prachtige vogel gespot, even opgezocht in het boek van Jolanda en Frans en het was de "Zuid Afrikaanse Hoopoe" met z'n mooie kuif.

Vanmiddag om 3 uur zijn we nog even naar het vliegveld terug gegaan. ( 10 min. rijden). We zijn gebracht en gehaald door de jongen van de receptie. Wat een service! We moesten even een Zuid Afrikaanse simkaart halen. Gisteravond laat was deze al gesloten. En gelijk nog even bij de andere winkels gekeken.

Om 19.00 uur zijn we gaan eten hier in de lodge. Onze eerste steak besteld van de bbq. Maar eerst nog even een lekkere rosé en jaap een savanna biertje. Na een tijdje kwam de steak, met patatjes en salade. En oooooohhhh wat was dat zalig zeg!!! Niet normaal zo mals, je hoefde niet eens te kauwen.  We hebben geen toetje genomen want we zaten best vol.

Nu op de kamer het verslag schrijven, eventjes tv kijken en vroeg slapen., want morgen gaan we naar onze eerste bezienswaardigheden in Johannesburg. Frans, ik ga ervan uit dat die coördinaten-actie eenmalig was, hihi.

Wordt vervolgd......en bedankt voor de leuke reacties. xx

1. Danny:
    14 maart 2017
    Leuk om jullie zo te volgen. Have fun xxx
  2. Tea:
    14 maart 2017
    Klinkt fantastisch ben benieuwd naar het volgende verslag. Veel plezier
  3. Har:
    14 maart 2017
    Weltrusten voor straks.en mrg weer een mooie dag.Grts zus.
  4. José Verburg:
    14 maart 2017
    Super leuk zo'n reisblog!
  5. Marianne:
    14 maart 2017
    Welterusten voor zo, en morgen de start van het grote avontuur.
  6. Marjolein:
    14 maart 2017
    Slaap lekker en voor morgen een leuke dag! X
  7. Conchita de Bakker:
    14 maart 2017
    Heerlijke chill dag. Ja het vogelboek lag elke dag trouw voorin de auto hebben we heel veel plezier van gehad. Morgen een leuke dag in Johannesburg. Xxx
  8. Dennis de vos:
    15 maart 2017
    Veel plezier daarzo en vooral genieten
  9. Robert:
    15 maart 2017
    Ziet er goed uit daar veel plezier !!!
  10. Aniie Pille:
    15 maart 2017
    Heerlijk weer die verhalen.
  11. Aniie Pille:
    15 maart 2017
    Heerlijk weer die verhalen.
  12. Frans van der have:
    15 maart 2017
    Heerlijk uitgerust en dan nu op naar Johannesburg , ben heel erg benieuwd hoe jullie het hebben ervaren .....Geniet er van en laat alles op je afkomen , hoop ook dat het links rijden een beetje gelukt is ?????.......We blijven jullie volgen , willen niets missen .....en dat Vogelboek is onmisbaar !!!.....Veel fun xxx
  13. Barbera Krijgsman:
    15 maart 2017
    Wat leuk zeg die reislogger zijn we er toch een beetje bij.
  14. Sylvia:
    15 maart 2017
    Leuk hoor , heel veel plezier en voor dalijk welterusten. Xx