Dag 1

13 maart 2017 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Vanmorgen om 05.00 uur de wekker.

Wassen, aankleden en ontbijten. Alles nog even checken en om half 7 richting Schiphol. We hadden voor het eerst Valet Parking gedaan en moesten een half uur van te voren even bellen dat we eraan kwamen. Bij vertrekhal 2 stond iemand te wachten, haalde onze koffers uit de auto en noteerde de km stand en klaar was Kees. Ideaal zeg! Nog heerlijk even een cappuccino gedronken met een croissantje en richting de gate.

Na een lange vlucht aangekomen in Johannesburg. Inmiddels 22.30 uur. Wachten op de koffers en naar de Rental Cars. Dit verliep voorspoedig en we kregen een hele mooie witte Nissan X Trail.

Gps ingesteld en op naar onze eerste overnachting. Dit ging uiteraard niet goed. Ik weet niet waar we terecht kwamen, maar het was pikdonker en op iedere hoek van de straat stond een hoertje. Hebben wij weer!! Scheet in m'n broek. Na 4 rondjes te hebben gereden en steeds weer gaf hij aan dat we er waren. Pffff. Ik zei; Kom, we rijden naar een benzinepomp, daar is het iig licht. Tel.nr. opgezocht en gebeld. Iemand van de lodge is ons komen halen. Dat adres in de gps was het postadres. Echt leuk! Het was er 3 min vandaan, maar was blij dat we binnen het hek waren. Nog even wat gedronken en gesproken met een ander Nederlands stel en lekker slapen. Het is inmiddels 01.30 uur.

Morgen even een relax dag. Truste.