Dag 23/24

24 september 2015 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Vandaag om 10 uur vertrokken uit het hotel. Naar het vliegveld en de auto ingeleverd bij Alamo. We zullen hem wel missen hoor! Daarna met een soort monorail naar de juiste terminal. Wat we al verwacht hadden, gebeurde ook...Koffers te zwaar! Oooh verrassend? hahah We hadden in Islamorado nog een flinke tas gekocht en daar een hoop spullen ingedaan als handbagage, maar bij mij nog 1 kg uit m'n koffer halen en bij Jaap nog 2 kg. Ik vroeg wat het koste om bij te betalen en dat was 200 dollar!!! Nou we halen er wel het een en ander uit. Wat spullen van weinig waarde weggegooid en toen was alles prima. Ingecheckt en om 12.30 uur vlogen we naar Chicago. Een vlucht van bijna 2,5 uur. Hier nog 3 uur wachten tot de volgende vlucht naar Amsterdam, maar dat was sneller voorbij dan we verwachtten. Een beetje rondgelopen, wat gegeten alvast etc.

Om 17.45 uur boarden, dat duurt ook altijd zo lang. Om 18.30 uur taxiede het vliegtuig naar de vertrekbaan, maar blijf onderweg langs de kant zeker een half uur stilstaan. Wij vonden het allemaal zo raar. Er gingen vliegtuigen ons allemaal voorbij om op te stijgen. Jaap zei op een gegeven moment; " Volgens mij is er iets aan de hand met het vliegtuig". Jaaa stop is eff met die gein, zei ik nog. Maar ja hoor, de piloot riep om dat er iets met de brandstofpomp was en daardoor liepen we vertraging op. Gadverdamme!! Ik scheet gelijk 7 kleuren!! Hebben wij weer.

Na nog een kwartiertje riep hij om dat we gingen en alles was opgelost. En daar gingen we weer.......Het eerste half uur zat het me helemaal niet lekker, maar dan moet je het maar weer overgeven, want je moet nog een poos.

Gelukkig is er ook niks gebeurd en landden we heelhuids om 10.00 uur vanochtend, Nederlandse tijd. Voor ons gevoel was het 03.00 's-nachts, dus ja ...slaap. Maar we moeten nog vandaag doorbijten, maar vanavond om 7 uur liggen we plat. Even goed slapen, dan hebben we het ritme wel weer.

Bij thuiskomst een mooie bos bloemen op tafel van Jaap z'n moeder. Superlief.

De koffers net uitgepakt, niet normaal meer wat we voor de kinderen/kleinkinderen hebben.

De eerste was zit al weer in de wasmachine. Inmiddels al weer bijna 4 uur en even dit laatste verslag schrijven van onze FANTASTISCHE vakantie. Wat hebben we genoten!

Iedereen bedankt voor de leuke reacties en tot de volgende vakantie. xx

1. Laura:
    Welkom Thuis

Ik zal jullie verhaaltjes wel missen hoor s'ochends . Dan maar weer met de Veronica gids de Wc op
  2. Marianne:
    24 september 2015
    Begin een gewoonte te worden als eerste het reisverhaal lezen,maar ook blij dat jullie weer thuis zijn ❤️
  3. Frans van der have:
    24 september 2015
    welkom thuis , we hebben weer genoten van jullie reisverhalen .........nu weer aftellen voor de volgende vakantie ....Dikke knuffel xx