Dag 3 Vicksburg

3 september 2015 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Ten eerste allemaal bedankt voor de leuke reacties.

Vanmorgen om half 9 ontbeten en eerst naar de Wallmart gereden om een koelbox te kopen en wat boodschappen. Ik blijf me altijd verbazen wat een enorme winkel dit is. We hadden trek in een donuts, maar konden er geen 2 kopen, ging alleen per doos van 13.....hahaha nou nemen we er toch 13.

Hierna in de auto richting richting Clarksdale. Op een kruising daar zijn gitaren en dat wou Jaap graag zien. Lag toch op onze route en het was echt grappig om te zien.

Door naar Vicksburg. Best een saaie rit van 3 uur. Niet veel te zien onderweg, maar ja. We wilden naar Vicksburg National Military Park. Dit is een 24 km lang park waar je met de auto door rijdt, met standbeelden, kanonnen etc. om de slag van Vicksburg tijdens de Burgeroorlog weer te geven. ( North & South) Tevens naar de begraafplaats waar duizenden soldaten de dood vonden. Heel bijzonder om te zien allemaal.

We waren omstreeks 17.30 in het hotel. Even opfrissen en naar een Bbq restaurant, waar we heerlijk hebben gegeten.

Vanavond een beetje vroeg slapen, want we zijn best moe. Twee korte nachtjes gehad.