Dag 7. Punta Cana

7 juni 2018 - Punta Cana, Dominicaanse Republiek

Goedemorgen. Om half 8 eruit en klaarmaken voor een dag strand.
Om half 9 in het restaurant ontbeten. Het kon niet op, zo goed allemaal.
Nog even op wifi en om 10 uur naar het strand. Overal rijden van die golfkarretjes met aanhanger en je kan overal in en uitstappen, echt ideaal. Zo naar het strand, want je begrijpt, il ga niet meer lopen!
5 minuutjes rijden en daar was het paradijs! Wow wat mooi! Echt als op die mooie plastjes, alleen met véél meer mensen uiteraard. Wit strand, palmbomen zover als je kan kijken.
Overal kan je eten en drinken. Er zijn wel zeker 4 zwembaden. Heerlijke Caraïbische muziek. Ik hou dr zo van. Heel de dag is er van alles te doen voor jong en oud.
Echt een paradepaardje dit resort.
Op het strand liepen af en toe van die mannetjes die een aapje of papegaai bij zich hadden. Daar kon je mee op de foto. Maar nadat ik ooit had gelezen dat die arme beestjes mishandeld worden ga ik dat natuurlijk niet doen. Niemand zou dat moeten doen, maar helaas.
Om half 6 van het strand af en naar de kamer. Nog heerlijk op balkon gezeten en half douchen en aankleden voor het avondeten.
Na het eten geweldige salsa muziek bij de bar buiten, met een toffe band. Hier lekker genoten met een drankje. Allemaal leuke en vriendelijke mensen.
Voor de kinderen optredens van de Lion King en op groot scherm een disney film.
Allemaal goed geregeld.

Bedankt voor de leuke reacties weer. Gezellig dat jullie de moeite nemen om wat te schrijven.