Dag 8. Punta Cana

8 juni 2018 - Punta Cana, Dominicaanse Republiek

Goedemorgen.
Heerlijk geslapen en na het ontbijt om half 10 naar het strand.
Om 10 uur ging Jaap eff water halen, maar de kan was leeg en werd zo verwisseld. Toen nam hij maar 2 verrassings drankjes mee. Poco Loco. Nou ik proeven, was het cocoswater met rum. Die man van mij is niet goed hoor. 10 uur!! Hahaha
Daarna toch maar lekker water.
Verder op het strand gebleven en half 6 naar de kamer. Bij het eerste zwembad vanaf het strand is het rond die tijd heel druk in het zwembad met jongeren bij de poolbar. Iedereen zit en staat gewoon met drank in het zwembad. Harde muziek. Wij zeiden nog tegen elkaar; Dat is wat voor Jeffrey hihi.

Ze waren allemaal kraampjes aan het installeren met lokale prullaria. Gezellig ook met muziek, vlak onder ons balkon. Nog een souvenir gekocht.

Lekker gegeten om 8 uur en genoten van de live muziek. Ik hou er zo van. Heerlijk salsa, merengue etc.
Drankje erbij, mochito......mmmm.

Super genoten van jullie reacties weer, dankjewel.

Tot morgen xx

1. Mandy:
    9 juni 2018
    Klinkt als super gezellig. Een echte aanrader denk ik zo. In het kader van muziek en drankjes, wij gaan vandaag maar Boothstock ;) liefs!
  2. Sylvia:
    9 juni 2018
    Ik zie het al jullie zijn gewoon heerlijk aan het genieten van het paradijs op aarde! Heerlijk hoor....
  3. Conchita:
    9 juni 2018
    Wat een heerlijke relax vakantie zeg. En die luxe ..heerlijk. En wat maak t uit Ted om om 10 uur een poco loco te nemen ..het is vakantie Haha kan jou t schelen. Voor morgen weer een fijne chill dag. Xxxx