Dag 6. NY naar Punta Cana

6 juni 2018 - Punta Cana, Dominicaanse Republiek

Vanmorgen om 06.00 uur de wekker gezet. Om 07.30 uur met een de taxi ( een mega toffe Suburban) richting JFK airport waar we 08.45 uur arriveerden. Was best druk op de weg. Maar tijd zat. We vlogen om 11.35 uur. Om 15.20 landden we op Punta Cana. Met een privé taxi naar het hotel. Grand Bahia Pricipe Punta Cana. Inchecken en naar de kamer. Een mega vrote en hele mooie kamer met alles erop en eraan. Koffers uitgepakt, even relaxen, opfrissen en naar het restaurant. Bij binnenkomst stond er een meisje met desinfectie middel en iedereen kreeg een paar druppels in z'n handen. Top geregeld.
Mooi restaurant en wat een eten! Een variatie waar je U tegen zegt. Zelfs sushi.
Na het eten in de lobby het reisverslag geschreven en om 21.30 naar de kamer. Lekker slapen. Zijn best moe. Wat we tot nu nog maar gezien hebben, is het toppie.
Welterusten en morgen lekker naar het strand.

Iedereen bedankt voor de reacties. Wordt zeer gewaardeerd.