Dag 8 Panama City Beach

8 september 2015 - Panama City Beach, Florida, Verenigde Staten

We hebben een trouwe achterban aan fans voor onze reisverhalen, die ook reacties plaatsen. Dankjewel.

Vanmorgen om 08.30 na een heerlijk ontbijt weggereden richting Panama City. Eigenlijk maar 250 km, maar heel de dag over gedaan, omdat het zooo prachtig is en je overal wilt stoppen. Het lijkt wel een paradijs! En het zand is ECHT wit. Wij dachten van: jaja witte stranden....maar het lijkt wel sneeuw, of van dat vogelzand, echt bizar. Supervriendelijke mensen en alles draait hier om de stranden. En een huizen!!! Abnormaal mooi. Als ik m'n familie mee kon nemen, wilde ik hier wel wonen. Jaap zei steeds: " Niet normaal hè zo mooi" haha

We  kwamen ook nog een Outlet tegen en zijn daar om half drie nog 2 uurtjes lekker wezen shoppen. En jaaa we hebben aso veel gekocht. (foto) We zijn allebei dol op shoppen , dus dat komt goed uit.

Om 18.30 kwamen we aan bij ons hotel. Aan het strand en we vroegen uitzicht op de zee en die kregen we ook gelukkig. Maar dan komt het......Alles in de kamer gezet, zegt Jaap; de deur gaat niet dicht. Weer geprobeerd, nog niet, hij klemde. Gebeld naar de receptie en binnen 10 min. kwam iemand het repareren. Ik wilde even een was draaien beneden, dus wij naar het washok. Was erin, munten erin en.....niks. Naar de receptie en die jongen liep mee, maar wist het ook niet. Leek of er geen stroom was. Iemand bellen, dus wachten. Jaap zei; Ik pak even wat uit de auto en zet ik vast op de kamer. Komt hij binnen een paar minuten terug en zegt: Je gelooft het niet.....ik kan de kamer niet meer in! Deurkruk hing naar beneden. Weer naar receptie en hun het proberen...ook niet. Nou mijn humeur ging wel naar beneden na zo'n dag. Alles lag in de kamer, we hadden niks. Ze gaven een kamer ernaast aan ons om in de airco te wachten. Na een uur zou er iemand komen, want hij was al naar huis. Ik vroeg wat de drinken, want we hadden niks. Ook geen geld. Er werden 2 cola light gebracht op die kamer. Na een half uur heeft Jaap samen met die vrouw de deur opengebroken, want anders kon niet. Alle spullen weer overgeheveld. We kregen ook nog een pizza op de kamer want we hadden honger en nog steeds niet gegeten. Helemaal naar de "piep" op bed neergeploft. Pffff hebben wij weer. Oh ja....de was ook weer uit de trommel gehaald, want dat ging em ook niet meer worden. Morgenochtend maar weer proberen.

In ieder geval morgen heel de dag op het strand....helemaal niks.

Welterusten xx

1. Laura:
    9 september 2015
    Watveen gave foto's weer jaloers hoor
  2. Har:
    9 september 2015
    Zo wat mooi zeg ...zeker super wit strand!!!
    Nu lekker heel de dag chillen.Heeeeerlijk.
    Genietse.xxxxx
  3. Marjolein:
    9 september 2015
    Wow!! Heel mooi! Foto's kunnen zo in een reisgids! Fijne dag vandaag op het strand! Lekker even bijkomen ( en wassen ) x
  4. Annie Pille:
    9 september 2015
    Hihi ja alles ken natuurlijk niet volmaakt zijn he jongens je moet toch af en toe iets meemaken anders word het zo saai. Maaaar jullie hebben tot nog toe heel veel moois gezien van deze prachtige reis. Leuk om het steeds te lezen en prachtige foto's.xx
  5. Laura:
    9 september 2015
    Super !! Kan niet wachten op het volgende verhaal. Geniet ervan he !
  6. Marianne:
    Hoi Teet en Jaap

Wat een schitterende foto's, en idd we kunnen hier wel paar weekjes vertoeven met de fam☀️❤️,geniet lekker van een dagje aan paradijselijke strand. XXXX
  7. Martine:
    Waanzinnig wat een prachtig strand! Geniet Saampjes! X
  8. Frans van der have:
    9 september 2015
    Niet leuk van al dat gedoe met die kamer , maar dat prachtige witte zandstrand [ nu ben ik echt jaloers ] dat maakt toch al die ellende weer goed !!!! .....Dit is pas een WOW effect , super !!!! ........en lekker ASO shoppen dat mag ook wel als je in de USA bent .......je kan nooit teveel kopen !!!!......Wens jullie heel veel plezier vandaag , lekker genieten van het witte zand tussen jullie tenen .....Dikke knuffel en weer tot morgen !!! xxxxx
  9. Sylvia:
    9 september 2015
    Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben het ziet er heel mooi uit allemaal ! Vanmorgen liet ik de foto van jullie aan Julia zien en toen gaf ze een kus op de iPad ! Zo lief ......
  10. Jaap en Thea:
    10 september 2015
    Zooo leuk om te lezen jullie reacties!
    Sylvia, geef m'n prinsesje een hele dikke kus terug. Mis d'r. Krijg al weer tranen in m'n ogen.