Dag 7 Gulf Shores

7 september 2015 - Gulf Shores, Alabama, Verenigde Staten

Vanmorgen om 09.00 weggereden richting Mobil aan de Mexicaanse golfkust.

Mooie dingen gezien onderweg, leuke route. Om 12.30 kwamen we aan bij de USS Alabama BB60. Een oorlogsschip vanuit de 2e Wereldoorlog. In 1942 werd het te water gelaten en hielp de Britten bij diverse operaties. Het was weer heel indrukwekkend om te zien. We zijn het schip opgeweest en het is echt megagroot in het echt. Ik weet niet hoeveel kanonnen aan boord. In 1964 is dit schip naar Mobil gekomen om dienst te doen als herdenking.

Hierna zijn we langs de kust helemaal naar Dauphin Island gereden, om hier de oversteek te maken met de veerboot naar Fort Morgan. Vanuit hier weer verder langs de kust. Jeetje wat is het hier mooi zeg! Hagelwitte stranden en prachtige beach houses. Een waar paradijsje op aarde.

Om 19.00 kwamen we pas aan bij het hotel en zo gaar als boter van de lange dag. Maar we moesten nog eten, dus koffer boven gebracht en weer terug de auto in naar " Longhorn Steakhouse". Wat hebben we hier zalig gegeten! Gezellig aan de bar. Jaap zei nog: Dit etentje gaat de geschiedenisboeken in. haha

Inmiddels 21.20 en als een speer het verslag schrijven en heerlijk slapen. Hotel ziet er heel mooi uit weer.

Welterusten en bedankt weer voor de leuke reacties. xx

1. Har:
    8 september 2015
    Weer een mooie dag meegemaakt.Dikke kus.
  2. Har:
    8 september 2015
    Weer een mooie dag meegemaakt.Dikke kus.
  3. Marianne:
    8 september 2015
    Ziet er weer uit als een prachtige dag vandaag, wij zijn ook weer thuis na ons weekje Drente, goeie reis weer vandaag ik ga aan de wasen de strijk.
  4. Marcel en Annemarie:
    8 september 2015
    Leuke foto's en verhalen!
  5. Frans van der have:
    8 september 2015
    Weer een leuk verslag Thea en Jaap ......Wat ziet zo'n schip er groot uit , en ik zie ook een mooi strand , volgende x een dagje langer verblijven op dat eilandje ???? .......Kijken weer uit naar je volgende verslag !!! xxx
  6. Conchita:
    8 september 2015
    Was weer een leuke trip. En het ziet er inderdaad prachtig uit. Tot nu toe is het wel genieten voor jullie zeg. Kijk uit Nasr je volgende verslag. Fijne dag weer xxx
  7. Marjolein:
    Weer een leuke dag! En mooie foto's! Have fun! X
  8. Danny:
    8 september 2015
    Wat een mooie reis toch!