Dag 9 Panama City Beach

9 september 2015 - Panama City Beach, Florida, Verenigde Staten

Lekker vroeg de wekker gezet om optimaal te genieten van ons dagje strand. Maar eerst even ontbijten in een buffet restaurant aan de overkant van de weg. Om 9 uur lagen we heerlijk op ons gehuurde bedje met parasol te genieten aan de Mexicaanse Golf. Heel de dag vloog er een helicopter langs de stranden voor de haaien. Ik vond het toch wel een beetje eng hoor om de zee in te gaan. Maar ja het was zo warm dus toch maar gedaan. Tot m'n middel weliswaar. Pak Jaap mij ineens bij m'n benen beet, nou je weet zeker wel hoe ik reageerde.......inderdaad Oooo godverdomme klootzak! hahahaha. 's-Morgen in de zon gelegen en 's-middags onder de parasol, want het was niet te harden in de zon. Maar het was een zalige dag.

Om half 5 naar de hotelkamer, lekker douchen, optutten etc. en eten bij TGI's Friday. Hier worden de meeste gerechten klaargemaakt met Jack Daniels saus. Dus ja, dat is natuurlijk wel in Japie z'n straatje. Maar eerlijk gezegd vonden we het allebei tegenvallen. Mijn steak was taai, dus vroeg een nieuwe. En toen ik deze eindelijk kreeg, was m'n patat weer koud, dus ook deze nieuw. De manager kwam z'n excuses aanbieden en mijn eten was gratis. Dus dat was netjes opgelost. Het valt ons trouwens wel op dat wijn hier heel duur is. Je betaald voor een gewone Chardonnay tussen de 7 en 8,50 dollar. Niet normaal. Dus ik zal hier niet dronken worden, hihi.

Terug naar het hotel en lekker eventjes chillen en dan slapen.

Tot morgen. xx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Andre:
    10 september 2015
    Het is vast heerlijk om een dagje rust te hebben, goed voor het vakantie gevoel.
  2. Har:
    10 september 2015
    Ziet er prachtig uit .mooie witte stranden!!!
    Lijkt wel een ssprookje.Veel fun.xxxx
  3. Marianne:
    10 september 2015
    Was vast heerlijk een rustdagje, ziet er zalig uit,en ja ik geloof wel hoe jij reageerde naar Jaap in de zee Whahahaha, veel plezier weer vandaag, kijk uit naar het volgende verslag.
  4. Frans van der have:
    10 september 2015
    Heerlijk bijgekomen van het dagje strand ........De wijn en andere dranken zijn inderdaad duur in Amerika , ook in Australië is het niet normaal zo duur , dus ook wij worden niet dronken op onze vakantie haha!!!!.....Lekker verder genieten , en TGI Friday is helemaal niet zo lekker hoor ........Hard Rock Cafe kan je lekker eten en even Googlen op http://www.millersalehouse.com/locations......Super lekker eten , zitten overal in Florida !!!!!!
  5. Annie Pille:
    10 september 2015
    Lekker een dagje rust gehad, gijntje van Jaap, geloof wel dat je je te pletter schrok, hihi.
  6. Jaap en Thea:
  7. Jaap en Thea:
    Zooo leuk om te lezen.....
    @Jolanda, Jaap was er een aantal jaren geleden geweest en vond het heerlijk. Maar deze was niet best. Geef mij Longhorn maar Superrr. En Hard Rock is altijd lekker, ook vaak geweest.
  8. Jaap en Thea:
  9. Conchita:
    10 september 2015
    Heerlijk dagje relaxen. Was geen straf aan de stranden te zien. En die geintjes moet jaap niet vaker uithalen haha slecht voor je rikketik. Jammer dat t eten minder was maar misschien is het wat wat jolanda heeft doorgegeven. Morgen weer fijne dag en ik reis weer mee xxx
  10. Jeffrey Martinez:
    18 september 2015