Dag 4. New york.

4 juni 2018 - New York City, Verenigde Staten

Om 7 uur weer de wekker gezet. Naar buiten kijken en regen. Hmm eff weer checken. Rond 09.00 uur zou het droog worden en blijven vandaag. Dus rustig opstarten. Om 09.00 uur de metro gepakt naar 32th street. Over Broadway naar Flat Iron building gelopen. Prachtig gebouw en de smalste van heel NYC. Mooie plaatjes geschoten en gelijk aan de overkant naar Madison Square Garden. Waar alle eekhoorntjes heerlijk aan het spelen waren met zn allen. Totaal niet schuw en zó schattig. Hier eff op een bankje gezeten en daarna de metro gepakt naar Central Park, waar we fietsen hadden gehuurd en op wezen halen. Eerst een paar straten door de chaos van het verkeer. Blik op oneindig en gaan hahaha. In Central Park naar de Boat House gefietst en hier geluncht. Toen met de roeiboot (die we thuis al hadden gereserveerd) het meer op. Dit was echt heel leuk. Mooie foto's weer gemaakt. De zon ging schijnen, graadje of 21, toppie! Daarna een flink stuk gefietst, helemaal rond. Mn tong hing op mn knieën. Steeds omhoog en dan weer naar beneden. Sommige stukken omhoog ging ik lopen....vreselijk. Aangekomen bij Strawberry Fields. Het memorial van John Lennon. Doodgeschoten in 1980. Yoko Ono heeft hier in Central Park zijn as uitgestrooid. Hierna teruggefietst naar de verhuurder en de fietsen teruggebracht. Op de hoek even wat te drinken genomen en naar Time Square gelopen, waar vanavond een soort festival is genaamd " Taste of Time Square". Jaarlijks festival waar wij toevallig vanmorgen achter kwamen via de tv. Gelijk online tickets gekocht. Dit was echt zo onwijs gaaf. Wat een gezelligheid en allerlei tenten met eten.....echt super. Overal muziek en dansen. Dit was echt wel een hoogtepunt. Mazzel dat we toevallig vandaag in NY waren.

Na alle feestgedruis en drukte van Time Square weer richting hotel met de metro.

Bedankt voor de reacties. Welterusten en tot morgen. xx

1. Marcel en Annemarie:
    5 juni 2018
    He, gave stad lijkt me dat, New York! Leuke foto's ook.
    Veel plezier!
  2. Jeffrey Martinez:
    Wat een topdag !! Leuk nog even bootje gevaren😄
    Groot hè dat park 😯
  3. Giena, Mike en Tito:
    5 juni 2018
    Lekker genieten, ziet er top uit!! Hele fijne vakantie...
  4. Conchita de Bakker:
    5 juni 2018
    Gezellige dag geweest zo te lezen ...leuk verhaal weer. En 21 gr de perfecte temperatuur ook. Lijk mij ook heel vermoeiend hoor Ted heuvel op en af om te fietsen. Maar het is jullie gelukt. Voor morgen weer een hele fijne dag xxx
  5. Danny:
    Weer een mooie dag!
  6. Maurice:
    5 juni 2018
    Wat een park zeg en de boot erbij!
    Dikke kus van ons hier!

Ps de planten en post zijn weer gedaan
  7. Chantal:
    5 juni 2018
    Wow heb net alle reis blogs terug gelezen wat enorm leuk! Ik had zonder de foto's te zien een heel goed beeld van wat jullie aan het doen waren. Lijkt mij onwerkelijk zo een grote stad maar toch zo bekend door alle films en series.. kijk uit naar jullie volgende avontuur morgen in the big Apple 😘