Dag 3. New York

3 juni 2018 - New York City, Verenigde Staten

Vanmorgen om 7 uur de wekker. Douchen,aankleden en even de mail gecheckt.

Weer lekker ontbeten bij café Bari en om 09.30 de huurauto ophalen bij National. We hadden een lekkere dikke bak, een splinternieuwe Audi Q5. Wat een toffe bak zeg! Jaap helemaal in z'n element, haha. We gingen vandaag naar de Woodbury Common Outlets. Ongeveer anderhalf uur rijden. Onderweg genieten van de omgeving. Ook nog een dood hert gezien op de vluchtstrook, echt zielig.

Bij aankomst de auto geparkeerd en even georiënteerd hoe we gingen lopen. Niet normaal zo groot daar zeg! We hebben een super dag gehad en uiteraard weer veel te veel gekocht. Allebei een zonnebril. Jaap een Oakley en ik een Ray Ban. Beide polarized, dat is zo zalig met kijken. Ook allebei een supergave smartwatch van Michael Kors. Zoooo blij mee! Tevens kleding van American Eagle en Tommy voor Jaap. And last but not least, uiteraard voor de kleinkinderen wat. Ga niet zeggen wat we hebben gekocht, want dan is het geen verrassing meer.

Om 18.00 nog wat gegeten in de foodcourt daar op ons gemak en toen weer terug naar New York, waar we om 20.30 uur de auto weer ingeleverd hebben. Twee haltes met de metro naar het hotel en nu languit op bed dit verslag schrijven.

Was weer een prima dag.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties en tot morgen. xx

1. Jeffrey Martinez:
    4 juni 2018
    Ziet er echt supergaaf uit allemaal zeg!
    Heb je de kids weer verwend 🙈 ben benieuwd
    Niet normaal hè hoe groot het daar is
  2. Frans van der have:
    4 juni 2018
    Weer heerlijk geshopt , ga ook bij Macey kijken , ook zo'n super winkel om te shoppen , en een dagje Central Park ???.....veel plezier xx
  3. Jennifer:
    4 juni 2018
    Zo leuk om jouw verhalen te lezen. En het is gelukt, je hebt je MK smartwatch 👍🏼
    Geniet er van lieverd. Saai zonder jou op het werk 😘
  4. Marianne:
    5 juni 2018
    Nou dat was een goed ingevulde dag zeg, op naar de volgende, veel plezier😘