Dag 6 New Orleans

6 september 2015 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

Gisteravond nog even naar Bourbon Street geweest in French Quarters. Nou dat is net de wallen in Amsterdam, maar dan zonder ramen. Jeetje wat een figuren zie je hier zeg! Heel veel homo's met de gekste creaties. Een legging met een tutu bijvoorbeeld...whahahah. We hadden het na een uurtje ook wel gezien en zijn lekker gaan eten.

Vandaag een soort van uitgeslapen. 07.45 uur. En om 09.00 ontbeten. Daarna heel even geskyped met mn kinders. Wel slechte verbinding, maar blij dat ik ze ff gehoord en gezien heb.

Om half 11 met de tram naar de haven, waar we een rondvaart over de Mississippi hadden met een echte radarboot. Was erg leuk en je waande je eventjes terug in de tijd, met een band aan boord met muziek uit die tijd. We mochten overal kijken, zoals de machinekamer, kombuis, etc. Het duurde 2 uur.

's-Middags om half 2 zijn we naar het winkelcentrum gegaan, omdat het hier tenminste koel was. Maar was een leuke bezigheid hoor, haha. Heerlijk geshopt, maar vond het nog wel duur. Binnenkort naar een echte outlet. Maar heb toch nog een mooie zonnebril gekocht van Oscar de la Renta en 2 potten huidverzorging met zeezout uit de dode zee. ( Nou dat belooft wat! hihi) En uiteraard wat gekocht voor de kleinkids, maar zeg niet wat.

Inmiddels 18.00 en even gegeten bij een sportsbar. Daarna nog even naar Starbucks gelopen voor een lekkere bak koffie en toen weer op de tram naar het hotel.

20.00 in het hotel met mega zere voeten van het lopen. Verslag schrijven en dan lekker vroeg slapen.

Leuk als jullie reageren op ons verslag....dankjewel. xx

Tot morgen.

1. Marianne:
    Goedemorgen

Wat een superdag hebben jullie weer gehad zeg, weer een heel andere ervaring als jullie andere reis,wij denken eraan om volgend jaar jullie andere reis te gaan doen, maar voor nu sluiten wij een weekje vakantie af in Drente.
    Voor zo weer een mooie dag en ik kijk uit naar wat jullie vandaag weer beleven. Dikke X allebei gr Marian en Arie.
  2. Frans van der have:
    7 september 2015
    Ik begin m,n dag met een bakkie koffie en het verslag van jullie .....waan me ook gelijk met zo'n dixieland orkest op de radarboot op de Mississippi !!!! .....Weer erg leuk om te lezen .......Je zal de komende weken nog wel meer shoppen !!!! ......Mooie zonnebril trouwens .......kijken weer uit naar het volgende verhaal xx
  3. Leo&Arona:
    7 september 2015
    Net er eens ff lekker voor gaan zitten om jullie verhalen te lezen,jullie zien wel erg veel hoor,toch zeker versleten s,avonds? Geniet maar lekker,ook vd warmte,hier soms al net herfst,brr...groetjes v ons
  4. Har:
    7 september 2015
    Nou het is weer een super leuke dag geweest!!!
    Je kids weer gesproken!!!! maak je dag weer goed..
    Tot mrg.Dikke kus .Grote smurfzus.
  5. Petrik:
    Gaaf hoor he