Dag 22 Miami

22 september 2015 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen, om 7 uur uit bed. Met pijn in ons hart onze laatste dag aangebroken.  Maar we vinden het ook wel weer heel leuk om de kinderen en kleinkinderen te zien na zo'n lange tijd. Vandaag weer terug richting Miami. We hebben er nog een hele leuke dag van gemaakt. Overal gestopt, mooie foto's gemaakt. Onderweg ook nog gestopt bij een duikwinkel en allebei nog duikschoenen gekocht en ik een nieuwe snorkelset. Ook nog weer leuke schoentjes gekocht voor m'n prinsesje. Jaja ik kan het niet laten!  Eenmaal in Miami zijn we de buitenwijken eens doorgereden. Wat een huizen daar zeg!! Helemaal tussen het groen en een oprijlanen van hier tot Tokio. hihi

We zijn vanmiddag nog lekker wezen wandelen langs een haven en een park. Aan de andere kant van de haven lagen mangrove bossen. Heel mooi als je er langs loopt. Nog gekeken of we krokodillen zagen, maar nee. Alleen een bord dat je moest oppassen.

Om 4 uur kwamen we aan in ons hotel. Onze allerlaatste overnachting hier in Hilton Miami Airport. Hele mooie kamer en badkamer. En uitzicht op de skyline van Miami.

Even opfrissen en voor de laatste keer uiteraard een dikke Steak eten bij Longhorn! Het Beste Steakhouse in de USA!! Gelukkig zit er één op ongeveer 5 mile. Dus dat is een leuke afsluiting. Alleen jammer dat het vanavond weer is gaan onweren en regenen. En ook nog in de file. En wéér in Miami!! Jaap vindt het trouwens een drama stad om in te rijden.

Vroeg slapen en morgen weer naar Nederland. Wordt weer een lange reis. Donderdagochtend komen we dan aan op schiphol. (Nederlandse tijd). Dan schrijf ik nog een laatste verslag.

Wordt vervolgd.......xx

1. Marianne:
    23 september 2015
    Nou lieve schatten, goeie reis en geniet nog van de laatste uren vakantie.
  2. Har:
    Hoi Hoi.

Geniet er nog eventjes van.....Maar ook weer leuk dat jullie terug komen hoor. (Gemist!!!!!)
    Goede reis terug.Tot mrg.xxxxx
  3. Mandy:
    23 september 2015
    Kom maar naar huis! goede reis dikke kus
  4. Laura:
    Fijne reis x
  5. Annie Pille:
    23 september 2015
    Nog een laatste mooie dag van jullie vakantie, en bedankt voor jullie mooie foto's en verhalen. En een hele goeie terug vlucht weer naar ons koude kikkerlandje waar het vandaag bar en boos is van de regen.xx
  6. Frans van der have:
    23 september 2015
    Leuk verslag , wij zijn ook weer thuis , dus nu jullie verslagen lezen ......jullie hebben het super gehad zo te lezen ....lekker geshopt , kan ook niet anders in de USA en Frans vond het ook een drama stad om in te rijden .....goede en veilige reis naar huis ....dikke knuffel xxx
  7. Leo&Arona:
    23 september 2015
    Genoten v jullie verhalen,iedere middag gingen we er ff voor zitten,beetje afleiding voor de ziekeboeg hier! Thuis nog ff bijkomen v alles en dan zeker volgende wk weer aan de slag? Goeie terug reis,xx
  8. Monica:
    23 september 2015
    Hoi hoi ik liep een beetje achter met het lezen van jullie verhalen.
    Zojuist alles gelezen , en denk dat jullie een top vakantie hebben die zo weer de boeken in kan haha.
    Ga nu nog heerlijk alle foto's bekijken.
    Is het gelukt om te fotograferen met de nieuwe camera ?
    Goede reis naar huis ...groetjes van ons x
  9. Marjolein:
    23 september 2015
    Goede reis schatten en tot snel! X
  10. Jeffrey Martinez:
    23 september 2015
    Heb meegenoten van jullie vakantie dankzij de reislog en als wij naar amerika gaan dan gaan we hier zeker gebruik van maken . Maar nu heeft het lang genoeg geduurd kom maar weer lekker naar huis :-)
  11. Danny:
    Goede reis terug x