Dag 17 Miami Beach

17 september 2015 - Miami, Verenigde Staten

Vanmorgen om half 7 wakker. We hoorden regen en onweer, dus hebben we ons omgedraaid en nog lekker geslapen tot 9 uur. Om 10 uur zijn we naar Sawgrass Mills gegaan. Zo'n groot winkelcentrum heb ik nog nooit in m'n leven gezien en ik heb er aardig wat gezien. Niet normaal meer! Er reden gratis busjes om je naar je favoriete winkel te rijden.We hebben ons weer schandalig gedragen. We hebben 2 nieuwe Samsonite lichtgewicht koffers gekocht van 219 vóór 99 dollar per stuk. Echt goedkoop. Ze zijn ook wat groter dan onze oude, dus die laten we lekker hier. Ik heb een mooie jas gekocht van Michael Kors en Jaap nog een winterjas en een bodywarmer van US Polo. En de rest is uiteraard weer voor die rotkinderen...whahaha.We moeten nu echt stoppen met kopen, anders hebben we echt een probleem hoe we terug moeten. En we zijn ook bijna blut, dus moeten we gaan afwassen, hihi.

Op de terugweg zijn we nog even door het Art Deco District gereden en door Ocean Drive. Dit is overdag niet zo bijzonder dus gaan we morgenavond even kijken.

Om 19.00 terug in hotel. Allebei helemaal kapot van heel de dag lopen, dus we blijven lekker op de kamer vanavond. Beetje zappen etc. Even time out.

We hopen morgen dat de zon een beetje schijnt, want wil eigenlijk ook wel op het strand van Miami Beach hebben gelegen, maar niet in de regen. Ben er wel een beetje klaar mee nou. Morgen laatste dag hier in Miami.

Duimen jullie mee?

Tot morgen xx

1. Petrik:
    Leuk allemaal man!!!
  2. Har:
    18 september 2015
    Super hoor.zou er echt niet bij willen zijn .hihi.xxx
  3. Marianne:
    Whahahaha lekker geshopt
    Vandaag dan maar weer is lekker mooi weer en bakkuhhhhhhh

Veel plezier weer☀️
  4. Andre:
    18 september 2015
    Lekker geshopt, maar wat je koopt moet je wel mee terug nemen of hebben jullie een vrachtvliegtuig gehuurd voor de terugreis!
  5. Annie Pille:
    18 september 2015
    Ja hoop dat je nog even ken bakke vandaag, regen ben je zo zat, kost alleen maar een hoop geld hihi.
  6. Jeffrey Martinez:
    Fingers crossed ! Maak er een mooie dag van
  7. Frans van der have:
    23 september 2015
    shop shop shop around .......ben benieuwd naar je jas xx