Dag 18 Miami

18 september 2015 - Miami, Verenigde Staten

Om 08.00 wakker, met knikkende knieën naar buiten kijken en yeahhh de zon schijnt!! Gauw opschieten en heerlijk naar het strand. Door het zwembad via een hek loop je zo het strand op. 2 bedjes gehuurd en een parasol voor 37,50. Viel nog mee, dacht echt dat het veel duurder was hier. Daar lagen we dan....op Miami Beach! Het strand is mooi, maar bij lange na niet zo mooi als aan de andere kant. We zijn blij dat we de west kust van Florida hebben gedaan met z'n spier witte stranden. Daarvoor hoef je inderdaad niet naar de Bahama's, zoals ze zeiden bij Tioga Tours. Scheelde toch weer 800 euries voor die paar dagen extra. Nu lekker voor geshopt hihi.

Om 3 uur werd de lucht weer behoorlijk donker en in tijd van een kwartier viel de regen weer met bakken naar beneden en we waren net te laat weg, dus leken net een stel verzopen katten toen we voor de lift stonden te wachten in het hotel. Gelukkig hebben we nog lekker 5 uur op het strand gelegen.

Lekker douchen, even teennageltjes lakken en tutten en om 18.00 richting Little Havana. Een wijk met volop restaurantjes etc. helemaal in de sfeer van Cuba.De Cubanen zijn in 1959 hierheen gevlucht toen Fidal Castro aan de macht kwam. Typisch Cubaanse huizen, echt de sfeer van Cuba.

Hierna nog even door de Ocean Drive gereden. Bizar wat een straat dit is. Één bruisend uitgaansleven! Overal neonverlichting en uiteraard muziek en optredens. Supergaaf om te zien. Nou dit was Miami. Morgenochtend na de boottour weer verder richting the Keys.

Welterusten en tot morgen. xx

1. Har:
    Hey Zussie en Japie.

Gelukkig lekker de Zon...efff chillen op het strand.Heeeerlijk.Veel plezier.En niet teveel eten haaaaa Grts Zus.xxx
  2. Marianne:
    19 september 2015
    Hé lekker dat de ☀️scheen, zou toch erg klote
    zijn als je in Miami bent en je kan niet naar het strand,

Verl plezier weer vandaag
  3. Mandy:
    19 september 2015
    Klinkt heerlijk zeg! Zeker little Havana, echt genieten is dat! Dikke kus uit het regenachtige Holland
  4. Danny:
    Klinkt heerlijk allemaal! Genietse x