Dag 15

26 juni 2013 - Monterey, California, Verenigde Staten

Vanmorgen om 9 uur nog even gereden naar Lombard Street, met zijn slingerweggetjes en enorme bloemenzee.
Daarna san francisco achter ons gelaten en richting Monterey Bay langs de ruige kustroute langs the Pacific Ocean. Schitterende weg om te rijden en uiteraard mooie foto's kunnen maken.
Om 2 uur kwamen we er aan en zijn heerlijk een paar uurtjes op het strand gaan zitten. Weliswaar in korte broek met topje, maar dat mocht de pret niet drukken. Zaaaalig......eindelijk ook even strand.
Om 5 uur ingecheckt bij ons hotel, helemaal begroeid met Bougainville, heel mooi.
Nu inmiddels 18.00 en we zitten te wachten bij de wasserette, want moest even een wasje draaien. Als het klaar is, gaan we bij de boulevard eten. Rondje lopen en slapen, want morgenochtend vroeg hebben we een walvisvaart!!!

Wordt uiteraard weer vervolgd......

1. Frans van der have:
    27 juni 2013
    ziet er weer fantastisch uit .....had de afgelopen dagenweinig tijd , dus nu even de tijd om jullie afgelopen 2 dagen te lezen .......gave foto's, volgens mij een super reis tot nu toe ....en morgen een walvisvaart , dat wil ik ook 1 x in m,n leven meemaken xxx.........veel plezier
  2. Mandy:
    27 juni 2013
    Monetery bay ziet er echt super uit! Daar wil je toch gewoon blijven!
  3. Thea:
    27 juni 2013
    De route langs de kust is echt waanzinnig. Soms zie je ook stukken helemaal niks, dan ligt het gewoon in de mist ineens. Heel bizar.
  4. Sylvia:
    27 juni 2013
    Hoi thea en jaap wij zijn al trg. Van vak. Ik ga nu op m,n gemak jullie reisverslag bekijken hoor! Nog veel plezier verder!
  5. Thea:
    28 juni 2013
    Bedankt voor alle reacties. Leuk om te zien.