Dag 14

25 juni 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Goedemorgen, vanmorgen uitgeslapen tot 8.30 uur. Was even nodig. Om 10 uur op de bus gestapt en ontbeten bij Loris Diner. Ook weer een jaren 60 eetgelegenheid. Het weer was slecht tot een uur of 1, dus we zijn zoveel mogelijk binnen geweest overal.

We hebben geloof ik een uur gezocht naar The Cable Car.  Bij ieder blok dachten we dat we er waren, was het weer een blok verder. Dat had nog niet gegeven, maar alle straten zijn hier zowat 45 graden. pffff ik vond het niet leuk meer. Na een marathon gelopen te hebben, toch gevonden en opgestapt. Echt heel grappig! Nog een leuke film gemaakt. We zijn meegereden tot het eindpunt, waar hij dan handmatig weer rondgedraaid wordt, om dezelfde weg weer terug te gaan.

Hierna zijn we naar de boulevard gelopen en een rondvaart geboekt, die tevens onder de Golden Gate Bridge door ging varen. Nou dit was ook weer zo'n momentje. Heel gaaf om te zien en zo super groot. Zeker als je er onder door vaart. Uiteraard veel foto's gemaakt en gefilmd. De skyline van San Francisco is ook mooi om dan te zien.

Om half 5 waren we terug aan wal en zijn we gaan eten bij Wipe Out.

Toen op de bus gestapt en een rondrit gemaakt door San Francisco en over de Golden Gate Bridge. We zijn boven gaan zitten in het open gedeelte, want dan zag je lekker veel. Was wel koud en ben uit m'n hemd gewaaid, hihi. In de bus zat een grote zwarte big mama, die een verhaal bij de tour vertelde met allerlei grapjes tussendoor. Zij was echt leuk. Over de Golden Gate was weer een belevenis zeg, wat is dat hoog! Waanzinnig.

Om 20.30 terug in het hotel en toen vonden we het wel weer welletjes. Moe maar voldaan. SF is een toffe stad.

Morgen uitchecken en richting Monterey............wordt vervolgd

1. Adrie:
    26 juni 2013
    Hallo,
    Mooie verhalen en leuke foto's.
    Groeten uit 'Sland.

p.s. de rozen zijn uitgebloeid ;-)
  2. Frans van der have:
    27 juni 2013
    zo ben weer helemaal bij met lezen .....hartikke gaaf natuurlijk onder die brug door varen .....jullie zullen wel vaak gezegd hebben , ohhh dat was in die film en dat was in die serie ......want ook SF zie je bijna altijd in serie's en films.......wens jullie nog veel fun op het vervolg van jullie reis .......wij zijn door jullie geinspireerd om ook een x die kant op te gaan xx
  3. Robert de Bruyn:
    28 juni 2013
    Hoi wereldreizigers ik volg jullie elke dag vind het waanzinnig. Elke dag een leuk verslag met mooie foto's. Ik vind het helemaal top en ben benieuwd wat er nog komen gaat.

Gr. Rbert