Dag 15 Naples

15 september 2015 - Naples, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen 8 uur opgestaan en ontbeten bij het zwembad van het hotel. Supergezellig hier. Allemaal tuintjes gecreëerd met watervalletjes en een vijvertje met koi karpers. Echt heel knus.

Daarna onze spullen gepakt in de kamer en naar het strand. Ze gaven niet zo mooi weer op, maar we gokken het erop. Twee bedjes gehuurd en een parasol. Hier zijn de bedjes bijna nergens gratis op de stranden, omdat de hotels geen privé strand hebben. Je betaald hiervoor 30 dollar voor een dag, dus best veel vind ik. We hadden tot half 3 zalig weer. Wolkje, zon, wolkje, zon.....maar wel behoorlijk warm. Toen zagen we in de verte een zwarte lucht aankomen! Dus dat ging niet meer goed komen en zijn we weggegaan. Nog geen 10 min daarna ging het hozen! Niet normaal.

We zijn naar de kamer gegaan, opgefrist en aangekleed en zijn we naar een of andere 'rich and famous' winkecentrum gegaan. Jezus mina...wat een sjieke bedoening zeg! Overal security, dikke auto's etc. Je kon zelfs voor het winkelcentrum stoppen en dan zette er iemand je auto op de parkeerplaats. hahah Nou ik heb even lopen kwijlen van al het moois, maar dit is niet voor onze portemonnee. Toch leuk om gezien te hebben. Naples is trouwens toch wel een beetje gefortuneerde plaats hoor. Een huizen ook...bizar gewoon. Zooo mooi.

Wij hebben nu heel degelijk even bij de Burger King gegeten. We hadden geen zin op weer uitgebreid uit te eten. Hierna nog even een paar boodschappen gehaald voor onderweg en op de kamer.

We zijn met de auto het centrum doorgereden om lekker alles te bekijken en hebben leuke kiekjes gemaakt. Ook even langs een oud trein-depot. Echt grappig.

Nou we gaan nog even relaxen op de kamer en dan slapen, want morgen gaan we er vroeg uit om weer door te reizen.

Laat gezellig een reactie achter als jullie dit lezen.