Dag 14 Naples

14 september 2015 - Naples, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen, iedereen weer bedankt voor een reacties. Ook leuk voor later om terug te lezen. Gisteren weer door 32 personen gelezen volgens de statistieken.

Eerst eens even lekker uitgeslapen tot half 9. Hadden we wel verdiend. Om 10.15 uur na een ontbijtje in het hotel reden we richting Naples. Zijn over de rijksweg gegaan deze keer en niet binnendoor. Om half twee even een broodje opgepikt bij Subway en om 2 uur in het hotel. Gauw ingecheckt en naar het strand. Tsjonge jonge wat een fantastische stranden hebben ze toch hier. Als je in het water bent dan scheren de pelikanen vlak over je hoofd en duiken het water in voor vis. Echt geweldig om te zien. Gelukkig hebben we nog een dag of 4 stranddagen ingepland. Morgen ook lekker hier. Maar toch schijnt het weer een beetje om te slaan hoorden we. Ik hoop het niet! Maar ja als het zo is, vinden we wel weer een andere bezigheid.

Inmiddels 17.45 uur. Even douchen allebei en dan gaan we weer lekker eten. Dit keer gaan we bij "Outback Steakhouse".

Tot morgen weer....xx

1. Marianne:
    Mogge zus en zwagert

Hoop dat het mee gaat vallen het weer, geniet er lekker van het is hier herfst, hoe is het met Jaap zijn arm!! Heeft hij er veel last van
  2. Har:
    Hoi Zus en Japie.

Lekker hoor efff uitslapen!!!!toch best vermoeiend.Geniet van het mooie weer.us hier koud grrrrr.Grts Je Zus.
    allemaal.
  3. Annie Pille:
    15 september 2015
    Weer mooie foto's van een mooie reis.
  4. Jaap en Thea:
    15 september 2015
    Hij heeft er geen last van hoor Mart. Als je er maar afblijft. Goed schoonhouden en insmeren.
  5. Jeffrey Martinez:
    18 september 2015
    En hoe waren de steaks!??
  6. Jaap en Thea:
    19 september 2015