Dag 15 Addo NP

27 maart 2017 - Addo Elephant Park, Zuid-Afrika

Deze ochtend om half 8 gaan rijden naar Addo Elephants Park. Binnen drie kwartier waren we er. Betalen bij de gate en naar binnen. Heel anders dan Kruger en uiteraard veel kleiner. Het eerste dier dat we spotte waren wilde everzwijnen (Pumba). Daarna nog wel 50 gezien, leek wel een plaag. Ook hebben we nog een buffel, zebra's, 1 kudde olifanten, elanden, kudu's, een jakhals en een grote landschildpad gezien. En toch al met al vonden we het allebei een beetje tegenvallen. Wel een schitterende natuur. We zijn om 12 uur even gaan lunchen bij de main gate. Toen nog een uurtje rondgereden en om 14.00 het park verlaten en lekker naar de B&B gereden. The Old Drift Farm. Superleuke locatie en een heel gezellig huisje met een eigen terras en braai. Mooie badkamer, echt toppie. Spullen binnen gezet en lekker van 15.00 tot 17.00 even bij het zwembad gelegen. Ook wel weer lekker na twee weken. We zijn nog spierwit, hihi. Maar goed, dit is ook geen bruin worden vakantie. Alhoewel ik dat ook heerlijk vind hoor.

Om 19.00 uur hebben we gegeten. Hele gezellige sfeer in het restaurant. Lekker knus. We hadden kipspiezen met aardappelsalade, broccoli met fetakaas en erwten, en macaroni salade. Als dessert ijs met een soort cupcake gevuld met appel. (warm) Tsjonge jonge wat was dit heerlijk zeg! Een lekker fles wijn erbij. Genieten met een grote G.!!!

Terug op de kamer even het verslag schrijven, uitbuiken en snurken.

Morgen weer 320 km rijden.  Truste. xx

1. Frans van der have:
    27 maart 2017
    Weer een leuk verslag , lekker gegeten en dan morgen weer verder op weg naar ????....... weet even niet waar jullie heen gaan , maar dat wordt vast weer een mooie rit er naar toe , veel reisplezier en weer tot morgen , ook ik ga nu slapen , trusten xxx
  2. Conchita de Bakker:
    27 maart 2017
    Addo tegengevallen??? Jammer!!! Jullie eten er in ieder geval lekker van heerlijk wat er allemaal voorbijkomt . Ben benieuwd waar jullie morgen naar toe gaan. Hoop kilometers voor de boeg in ieder geval. Een goede doorreis en tot morgen weer. Leuk om te lezen allemaal xxx
  3. Har:
    27 maart 2017
    Het verslag is weer super leuk en mooie foto.s.Trusten maar weer...En tot mrg.kuzzzz zus
  4. Marianne:
    27 maart 2017
    Ziet er prachtig uit allemaal zeg, truste en tot morgen maar weer
  5. Jeffrey Martinez:
    29 maart 2017
    Leuk huisje met eigen zwembad
    Blijft toch leuker als je de roofdieren ziet hè