Dag 14 Port Elizabeth

26 maart 2017 - Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Vanmorgen uitgeslapen tot 07.00 uur. Zalig ontbeten in het hotel aan de rand van het zwembad. Hier kan ik wel aan wennen. Terug naar de kamer en de laatste spullen in de koffer, wegen......ja hoor veel te zwaar! Koffers weer open, spullen eruit gehaald. Wat kleding aan de vrouw van de wasserij gegeven, die ik eerst gebeld had, ze was er zooo blij mee. Ze omhelsde me gewoon. Ook de verrekijker gegeven. Dat zware ding, we kopen wel een nieuw kleintje. Ok, weer gewogen.....ja prima.

Op weg naar het het vliegveld. Auto ingeleverd. We moesten een formulier invullen voor de lekke band. Verder alles goed. Naar de terminal gelopen, daar stond een kerel gitaar te spelen en was echt goed. Even staan kijken, op de foto en naar binnen. Ingecheckt en nog lekker even cappuccino gedronken, bij de winkeltjes kijken en boarden. Na anderhalf uur vliegen kwamen we aan in Port Elizabeth. We hadden heel snel de koffers. Naar het verhuurbedrijf gelopen en de auto gehaald. Dit keer een grijze Nissan Qashqai.

Toen naar de B&B gereden. Was maar 10 minuutjes rijden. Prima voor een nachtje. Om 17.00 uur naar het strand gereden, was heel gezellig en daar lekker gegeten. Het was ongeveer 23 graden met zon. Eindelijk na 2 dagen regen!

Nu in de kamer. Lekker douchen en het verslag schrijven.

Iedereen weer bedankt voor de reacties. En idd Jolanda, er zit een flesopener onder de slippers van Reef. haha.

Tot morgen allemaal. Kus van ons. xx

1. Conchita:
    26 maart 2017
    Een relaxte dag voor jullie. Gelukkig de regen voorbij het zonnetje maakt gewoon alles wat gezelliger. Morgen weer nwe belevenissen. Gaat hard allemaal. Fijne dag morgen we zien jullie verslag weer tegemoet. Xxxx
  2. Marianne:
    26 maart 2017
    Oh lekker weer een zonnetje, is toch lekkerder hé, nou mirgen weer uitgerust begonnen aan het tweede gedeelte van de reis, truste voor zo en weer tot morgen
  3. Har:
    Truste liefies.Gr Zus .
  4. Sylvia:
    27 maart 2017
    Zo lekker zeg ( dat strand ziet er ook niet verkeerd uit) xx
  5. Frans van der have:
    27 maart 2017
    Weer leuk om te lezen , op naar Addo Elephant park , hoop dat jullie vele olifanten zien vandaag en dan vanmiddag op naar Old Drift , wij hebben het hier fantastisch gehad , heerlijk even tot rust komen voor je huisje , en doe Kok Wonder de groeten van ons , je zal wel een foto moeten laten zien van ons , maar weet zeker dat hij dan gaat glimlachen , veel fun vandaag xxx
  6. Jeffrey Martinez:
    27 maart 2017
    Thuis ff het badje van Julia opblazen kan je ontbijten aan de rand van het zwembad Haha. Ziet er top uit fijn dat jullie weer mooi weer hebben geniet van je dag vandaag