Dag 13 Durban

25 maart 2017 - Durban, Zuid-Afrika

Vandaag weer een regendag. Wel 26 gr.
Vanmorgen heerlijk zitten ontbijten. Er liep toch een berg obers, niet normaal. Achter iedere bak stond er wel 1 en als je langs het buffet liep, deden ze het open en vertelde wat er in zat. Beetje overdreven maar toch wel leuk.
Om half 9 naar een supergrote shopping mall gegaan ( Gateway Theater & shoppingcenter) tot 16.15 !! We hebben weer hele leuke dingen gekocht; Voor Jaap toffe slippers van Reef en een aantal t-shirts. Voor mezelf 2 broeken, een blouse en kleine dingetjes. En uiteraard weer het meeste voor de kleinkids. We kunnen het niet laten! Het is hier geen Amerika met z'n outlets, alle spullen zijn best prijzig. In ieder geval niet goedkoper dan in Nederland.
Moe aangekomen in het hotel, de koffers leeggehaald en opnieuw ingepakt voor de vliegreis van morgen naar Port Elizabeth.
We hebben gegeten in het hotel. Nu met een wijntje en een biertje het verslag weer schrijven en straks vroeg slapen.

Tot morgen. Xx

1. Marianne:
    25 maart 2017
    Zo super goed geshopt zus, trots op jeGoeie vlucht morgen
  2. Frans van der have:
    25 maart 2017
    jullie hebben er heerlijk van genoten !!! .....lekker geshopt en de Zuid Afrikaanse economie gespekt !!! .....Voor morgen een veilige reis naar Port Elizabeth , kijken morgen weer uit naar het nieuwe verslag xx
  3. Frans van der have:
    25 maart 2017
    ben m,n reactie kwijt , dus nog maar een keer , heerlijke shop dag geweest !!!.....Frans heeft dezelfde Reef slippers , er zit een flessenopener onder de zool ????..........Jullie hebben de Zuid Afrikaanse economie goed gespekt .
    Voor morgen een fijne goede vlucht naar Port Elizabeth , kijken weer uit naar jullie verslag van morgen xx
  4. Conchita:
    25 maart 2017
    Ja geshopt moet er worden zelfs in africa Haha. Leuke dingen gekocht dat is leuk en ja de kleinkinderen weer lekker verwend door opa en oma...groot gelijk hoor verwen ze maar lekker, Voor morgen een goede doorreis en we kijken weer uit naar jullie verslag xxx
  5. Har:
    25 maart 2017
    Ja zeker niet vergeten te shoppen haaaa.Mooie foto.s ennnn truste maar weer.Tot mrg.Kuzzz zus.
  6. Mandy:
    26 maart 2017
    Ik mis cadeaus voor Mandy in dit verhaal hehe. Jammer van de regen, maar hopelijk vandaag lekker weer het zonnetje terug! Dikke kus
  7. Sylvia:
    26 maart 2017
    Het is zo leuk om te horen allemaal. Op naar het volgende en een goede vlucht naar P. E . Xxxxxx