Dag 12

23 juni 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Weer een lange rit voor de boeg naar San Francisco.

Via veel binnendoor weggetjes weer een hoop gezien, waaronder hectares grote boomgaarden met "pistache noten bomen". Ik wist niet dat die in bomen groeiden. Echt tof om te zien. Tevens fruitkwekerijen, waar je in kramen langs de weg allerlei fruit kon kopen. En ik kocht uiteraard aardbeien!! mmmm

Plotseling zagen we langs de weg een mega grote outlet "Gilroy". Op de remmen en erheen natuurlijk. Tsjonge jonge wat groot. Wij kunnen daar wel dagen rondlopen. Weer hele leuke dingen gekocht, o.a. van Fossil en ik heb toch nog een RayBan zonnebril meegenomen, die was zo gaaf en voor maar $ 120. ( €90) Superblij mee.

Doorgereden naar San Francisco, waar we om ongeveer 17.30 waren. Het was best fris en het begon een beetje te regenen. Gelukkig maar even. Drukke wegen en dubbele snelwegen boven elkaar. Wel leuk om te zien. Bij het hotel aangekomen, de spullen op de kamer gezet en richting de boulevard. Daar hebben we gegeten bij "Rainforest Cafe". Dit was zoooo supergaaf. Een restaurant helemaal in stijl en ingericht als een tropisch regenwoud, met allerlei wilde dieren (uiteraard nep) die om het kwartier allerlei geluiden maakten. Je hoorde het af en toe onweren etc.etc. Bizar gewoon. Wij vonden dit echt weer een hoogtepunt.

Na het eten nog even rondgekeken en terug naar het hotel om lekker te slapen. Morgen hebben we ook weer een drukke agenda.......

1. Marianne:
    24 juni 2013
    Hey genieters,ziet er weer geweldig uit,wij krijgen steeds meer zin om ook zo'n reis te maken.ik kijk iedere dag uit naar je reisverslag.

Veel plezier in San Fransisco

XXXX Zus
  2. Frans van der have:
    24 juni 2013
    heerlijk om zo weer te kunnen shoppen ...goeie deals gedaan !!! ....gaaf dat restaurant ....ga straks even googlen , waar ze nog meer zitten????......veel plezier in SF en we kijken weer uit naar het volgende verslag xxx
  3. Marcel en Annemarie:
    24 juni 2013
    He, wat cool, SF! Ziet er goed uit.
    Leuk om de verhalen te lezen tussen het werken door.. ;-)
  4. Thea:
    24 juni 2013
    Echt leuk om jullie reacties te zien. Xxx
  5. Aniie Pille:
    24 juni 2013
    Wat een mooie reis en wat zien jullie veel. En waar zit je nou weer achter,nou je komt niet in maatje 38 terug hoor,maar dat geef niet genieten maar,dit nemen ze jullie niet meer af.Doeiii XX
  6. Thea:
    25 juni 2013
    Als we terugkomen zijn we 10 kg zwaarder! Er bestaat hier namelijk niks kleins. Abnormaal. En je wilt ook niet altijd zoveel laten staan. Thuis weer flink diëten maar nu genieten!!!!