Dag 10 Krugerpark

22 maart 2017 - Kruger National Park, Zuid-Afrika

Vanmorgen uitgebreid ontbeten met een super uitzicht. Pas 8.30 gaan rijden.

Wifi is echt een drama, maar heb gelukkig wat fotoś bij de 18e kunnen plaatsen. Kruger volgt nog. Vandaag was niet echt spectaculair qua spotten van beesten, maar we mogen niet mopperen. Toch nog een zwarte en een witte neushoorn. Wat giraffen, olifant en een aantal mooie vogels. Ook nog 2 slangen...brrrrrr

We waren net op tijd bij de gate, namelijk 17.45 uur. 18.00 sluit hij, hihi.

Eten bij Ngweny Lodge en trachten foto's te plaatsen.

Morgen door Swaziland. Hopelijk weer beter wifi.

Alvast truste en tot morgen. xxx

1. Frans van der have:
    22 maart 2017
    Kort maar krachtig verslag .......2 slangen Brrrr .......Jullie hebben toch veel dieren mogen spotten in het Krugerpark ......Vakantie tot nu toe , mee of tegen gevallen ??????
    Morgen door Swazieland naar St Lucia , daar zal de Wifi zeker beter zijn !!! .....Fijne reis morgen en we kijken weer uit naar het verslag .
    P.s julie zagen er super uit op het bankje met neus , vlaggetje , en wijntje xxx
  2. Conchita de Bakker:
    22 maart 2017
    Opdracht mooi uitgevoerd jullie zagen er geweldig uit. Buckler is prachtig alleen jammer van de WiFi inderdaad. Jullie hebben toch een hoop gezien hoor voor die paar dagen. Ben heel benieuwd naar de foto's van de beesten die jullie gespot hebben. Voor morgen een goede doorreis en ben benieuwd naar t verhaal van morgen xxxx
  3. Har:
    Kuzzz zus.
  4. Jaap en Thea:
    23 maart 2017
    Tot nu toe is de vakantie super en ook heel benieuwd naar de rest! Volgend jaar koop ik zo'n mifi-ding. Want geen wifi word ik niet vrolijk van ivm foto's plaatsen. En op de ZA simkaart heb je altijd verbinding, dat is erg handig, maar foto's vreet natuurlijk data. Genoeg geklaagd hihi nu weer genieten!!
  5. Mandy:
    23 maart 2017
    Ziet er echt prachtig uit!
  6. Jeffrey Martinez:
    Zo wat een uitzicht!
    Zie dat jullie al verwend raken Hahaha wat neushoorns giraffen olifanten vogels en slangen
    Maar verder niet zo boeiend
    Heerlijk hoor op naar het volgende avontuur
  7. Frans van der have:
    23 maart 2017
    Ik zei nog , neem onze MIFI mee ?????......maar zodoende leert men haha!!!! ......Fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben !!!.......heb je nog erg in m,n briefje van 200 , 100 , 50 en 20 rand ?????.......Fijne vakantie verder , komen nog mooie dagen aan hoor , zoals vandaag in St Lucia , enjoy xxx
  8. Jaap en Thea:
    23 maart 2017
    Jolanda, ik heb jullie geld al hoor!! Nemen we mee. xx
  9. Frans van der have:
    Super ....alvast bedankt xxx