Dag 2. Calgary - Banff

1 juni 2019 - Banff National Park, Canada

Vanmorgen om 6 uur opgestaan na een onrustige nacht. Best last van tijdsverschil. Douchen, aankleden en om 07.15 gaan ontbijten.

We konden om 09.00 uur pas bellen om te vragen hoe laat we de camper konden ophalen. Dat was pas om 15.00 uur. Nou dan gaan we maar naar het winkelcentrum en de Wallmart.

Leuke dingetjes gekocht en ook een Canadese simkaart. Altijd handig.

Na wat boodschappen te hebben ingeslagen, hebben we een taxi aangehouden en die heeft ons naar Cruise Canada gebracht. Hier de papieren ingevuld en een rondje rond de camper. En daar gingen we hoor. Op naar Banff NP. Het was heerlijk weer. 26gr. Hadden we niet verwacht.

Was wel eff wennen hoor die camper. Wat een takkeherrie binnenin. Hebben wij weer. Maar ja positief blijven.

Na een half uurtje rijden zagen we de bergen tevoorschijn komen. Heel mooi gezicht. We zijn direct doorgereden naar de campground, want we wilden niet te laat aankomen.

Alle boodschappen uitgepakt en een plekje gegeven. Ook de koffers uitgepakt gelijk.

Inmiddels 19.30 uur en buiten aan de picknicktafel dit verslag schrijven. Morgen gaan we Banff verkennen.

Bedankt voor de leuke reacties en tot morgen. Xx

1. Har:
    Veel plezier geniet!❤️💋
  2. Jeffrey Martinez:
    2 juni 2019
    Heel veel plezier met de camper inclusief takkeherrie 😜
    Dikke kus van ons
  3. Maurice Hakemulder: