Dag 11 Ford Lauderdale

4 juni 2022 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen. Beetje uitgeslapen tot 9.00 uur. Vandaag toch takkeweer. Rustig opstarten. We hebben vannacht niet veel meegekregen van het noodweer. We zitten op de 4e verdieping en hoorden bijna niks en lekker geslapen. Vanmorgen zagen we wel heel veel ondergelopen en afgezette straten.

Om 10.30 naar de grote outlet gereden "Sawgrass Mills". Hier zijn we in 2015 ook geweest. Ik noem het altijd het "WALHALLA". Enorm groot en bizar veel winkels. Dat red je je gewoon niet in 1 dag. Wij lopen daar als kleine kinderen in een snoepwinkel, hahaha. We hebben echt belachelijk veel gekocht, dus dat wordt nog wat als we teruggaan. Iedere keer zeiden 'dit is het laatste hoor'......en toch niet. Hele mooie tas gekocht van Guess voor Mandy d'r verjaardag nog. Ik een Calvin Klein tas en CK sneakers, 2 zonnebrillen etc.  Jaap shirts en korte broeken van Under Armour en Tommy Hilfiger en een lange broek van Tommy en nog veel meer. Super super super.

We waren er om 11 uur en gingen om 19.00 weg, hihi. Wel nog even snel gegeten bij de foodcourt.

Daarna zijn we nog een rondje gaan rijden door Fort Lauderdale, want we hebben door de regen nog niet veel gezien van de stad en het strand. Ziet er allemaal echt leuk en gezellig uit zeg!

Naar het hotel terug gereden, want we hadden echt zere voeten en waren moe. Inmiddels 21.00 uur. Even het verslag schrijven en de foto's uploaden. Ben ik ook meestal nog een uur mee bezig, want gaat allemaal niet zo snel.

Hopen dat het morgen weer mooi weer wordt, want regen ben je snel zat. Volgens de berichten wèl zegt Piet Pelleboer Jaap.

Tot morgen. xx

1. Marianne:
    5 juni 2022
    Zo nou zie dat jullie je goed uitgeleefd hebben in het Walhalla🤪leuke foto’s weer, die van die vrouw ook in haar zwarte strakke pakje OMG.
    Nou hoop dat het vandaag weer beetje weer wordt zeg, is toch gezelliger!
    Mooie dag vandaag, en ik kijk alweer uit naar jullie nieuwe avonturen 😁
  2. Mandy:
    5 juni 2022
    Goedemorgen! Beter verwend dan verwaarloosd 😁 ik dacht dat jullie niet zoveel zouden kopen haha. De omgeving ziet er ook echt leuk uit zeg. Xx
  3. Jeffrey Martinez:
    5 juni 2022
    Walhalla 😂 shop till you drop..
    Leuke dag gehad zo te zien 😁
    Julia heeft het verhaal net voorgelezen aan livia
    Dikke kus van julia en livia
  4. Har:
    5 juni 2022
    Haaaaa je wordt ook zo hebberig hé in dat soort zaken. Leuke dingen gescoord !! Op naar Mrg ❤️❤️
  5. Travel the World:
    5 juni 2022
    Hoi hoi , leuke vlog weer en fijn dat jullie door het noodweer hebben geslapen , ik ken deze Mall en ja hier wordt je compleet gek , ik ben blij dat ik op de terugweg je koffer niet hoeft te sjouwen haha!!, nog veel plezier 😘
  6. Chantal:
    6 juni 2022
    Haha goed geslaagd zo te zien 🤪wat een enorm grote mall niet normaal!