Dag 10 Ford Lauderdale

3 juni 2022 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Vandaag 8 uur opgestaan en om 9 uur gaan ontbijten beneden.

We hebben weer een flinke rit voor de boeg. Maar we hebben alle tijd.

Tot 14.00 uur hebben nog zon gehad en een paar keer even gestopt bij een strand. Ook een keer bij de Dollar General binnen geweest. Een soort lidl en action tezamen. Best grappig voor 1 keer.

Maar vanaf nu gaat het regenen. We hebben Palm Beach maar overgeslagen. Ze geven heftige tropische stormen op met orkaankracht. Precies waar wij naartoe moeten. Pfff vind het best eng. Heel de tijd is het op de radio en tv. Onderweg bizar veel regen. Je zag haast geen hand voor ogen.

We kwamen pas om 18.00 uur aan in Ford Lauderdale en zijn gauw nog gaan eten. Daarna naar het Sonesta Hotel. Heel mooi hotel aan het strand. We kijken zo op het strand. Alleen hebben we daar nu niet zo veel aan. We zouden morgen weer een stranddag hebben, maar helaas. Heel het weekend is het dramaweer.  Het kan ook niet altijd meezitten hè? We gaan morgen maar weer winkelen dan.

We zitten nu live tv te kijken van wat er komen gaat.

Tot morgen. Groetjes uit onstuimig Florida. xx

1. Marianne:
    4 juni 2022
    Oh jee dat is heftig zeg dat weer, hoop dat het snel wegtrekt, lekker eten en drinken en de tijd uitzitten tot de orkaan voorbij is….. kijk ajb uit! Dikke 💋
  2. Sylvia:
    4 juni 2022
    OMG zoals de Amerikanen altijd zeggen 🤭😆 dat kan nog spannend worden maar je moet alles een x meegemaakt hebben toch 😅 als jullie maar een veilige schuilplaats hebben komt het wel goed .
    Veel plezier met het schoppen straks is ook altijd leuk in een ander land zo leer je ook de leefwijze van de mensen daar kennen toch . Big ,bigger , biggest ! 🤭😅🤣🤣🤣🤗☺️
  3. Travel the World:
    4 juni 2022
    Ach jee , dat zijn geen leuke dingen die je in je vakantie verwacht , maar over een tijdje komt dit verhaal steeds naar boven omdat het zo een indruk achter laat , stay safe en ga gewoon wat geld uitgeven in een shopping mall
    Als die nog open zijn met dit weer , na deze drama gaat vast de zon weer schijnen 😘
  4. Har:
    4 juni 2022
    Achhhh dat is minder zeg !!kijk goed uit🙏En dan maar winkelen (vinden we ook nooit erg haaaaaa.😘😬
  5. Laura:
    4 juni 2022
    Zal je altijd zien hè. 🙄 dan maar lekker shoppen. Niet goed voor je budget dit. 😂 Kijk uit daar en ondanks alles veel plezier .
  6. Chantal:
    6 juni 2022
    Ooh noo wat een heftig weer!! Ook weer een unieke ervaring maar snap dat het wel eng is! Vooral die foto op de weg. Je ziet niets!! Hoop dat jullie snel weer beter weer hebben