Dag 1: de vliegreis

25 mei 2022 - Charleston, South Carolina, Verenigde Staten

Dag 1 ;

Vroeg opgestaan en om 07.00 gaan rijden richting Schiphol. We vlogen om 12.00 uur, maar gezien de chaos op het vliegveld maar ruim een uur eerder vertrokken. Daar aangekomen waren we best nerveus hoe lang het allemaal zou duren, gezien de ellende die we zagen op de tv van een dag ervoor.

Eigenlijk viel het best mee en waren we toch nog binnen anderhalf uur ingecheckt en door de douane. Maar in de loop van de ochtend hoorden we van andere mensen dat het toch steeds drukker werd en er mensen buiten al in de rij stonden. Denk dat we net nog geluk hadden.

Lange reis voor de boeg. 8 uur en 20 min. naar Washington. Daar ruim 2 uur de tijd voor de overstap naar Charleston. Nog eens 2 uur vliegen en uiteindelijk goed en wel geland. Gauw de koffers halen en naar de autoverhuur. Hier zeker nog 3 kwartier gewacht voordat we aan de beurt waren.......We waren nu echt doodmoe.

We kregen een Jeep Gladiator pick-up. Best een toffe bak. Nog 20 minuten rijden naar het hotel. Alles naar binnen gegooid en gelijk gaan slapen. Voor ons gevoel was het 03.30 uur. Maar hier is het 6 uur vroeger, dus 21.30 uur. Om 3 uur 's-nachts lagen we allebei eigenlijk klaar wakker. Is toch altijd wel een dingetje hoor dat tijdsverschil. Maar dat halen we wel weer in.

Morgen weer een dag.

We hopen dat jullie weer gezellig meereizen en een berichtje achterlaten af en toe.

1. Mandy:
    27 mei 2022
    Ik vind 3 uur vliegen al zwaar. Maar goed de pret kan beginnen!
  2. Travel the World:
    28 mei 2022
    Hoi Thea en Jaap , heb jullie weer gevonden en gaan vanaf nu weer gezellig met jullie meereizen
  3. Sylvia:
    29 mei 2022
    Je stond in m'n spam ....
    Maar ik ben er weer bij hoor ik vindt het leuk om te zien veel plezier weer !
  4. Chantal:
    6 juni 2022
    Zo toffe bak zeg! Daar kun je wel wat kilometers mee maken