Dag 7 Krugerpark

19 maart 2017 - Kruger National Park, Zuid-Afrika

05.30 de wekker gezet. Wassen, aankleden , even nog pinnen in het dorp en op naar de Gate van Kruger. Best spannend.
Na nog veen kwartier rijden zagen we 3 heyena's langs de kant die een impala aan het verslinden waren. Wow!!! Zooo cool.
Daarna een olifant gespot en heel veel impala's. We gingen een loop rijden van 2 uur en hier amper wat gezien tot het laatste kwartier. Zebra's, giraffen, een grote kudu, 2 buffels, een krokodil en nijlpaard in het water. Echt ongelooflijk om dit in het wild te zien. Maakt zo'n indruk.
Aangekomen op onze slaapplaats in Olifants Camp. We hadden hier Rondavel nr 1, pal aan de olifants rivier. Wat een uitzicht!!! Het was ondertussen wel heel hard gaan waaien.
Inmiddels twee uur en nog even het park in een paar uurtjes.
Mooie vogels gespot, zoals een helblauwe European Roller. Nog een aantal gnoes, waterbokken, zebra's en een kudde olifanten aan het water. Ook nog 3 olifanten op de weg, vlakbij de auto kunnen filmen.
Tijd om terug naar Olifants te rijden voordat het donker wordt.
Nu eten en tijdens het wachten het verslag schrijven op Jaap z'n tel. Daar zit de ZA sim in, dus kan ik in ieder geval het verhaal maken.
Terug naar het huisje, douchen en naar bed. We hebben vannacht om 04.30 een game drive, dus 03.45 gaat de wekker.

Tot morgen. Leuke reacties weer. .
Xxx

1. Frans van der have:
    19 maart 2017
    super leuk om dit te lezen .....wat indrukwekkend allemaal hé ????........zoals ik al zei , het is geen Disneyland !!!! .......De beesten laten zich zien als zij dat willen !!!.......Voor de eerste dag Kruger mogen jullie zeker niet klagen , echt super !!! ....en het klinkt echt als vakantie als om 03.45 jullie wekker gaat , geniet nog even van het mooie uitzicht op de rivier , en heel veel plezier en succes op jullie game drive .......was al bang dat we een paar dagen zonder jullie verslag zouden moeten doen !!!! .....echt toppie xxxx
  2. Marianne:
    19 maart 2017
    Zooo geweldig zeg zoveel al gezien, wordt een vroegertje morgen voor jullie... maar zal zeker de moeite waard zijn, Eetse en truste voor later.
  3. Har:
    19 maart 2017
    Super spannend he en indrukwekkend!!
    Sow leuk om dit te lezen!!nou liefie.s eetse ennnne tot mrg maar weer.Dikke kuzzzz zus
  4. Conchita de Bakker:
    19 maart 2017
    Hoop gezien zo'n eerste dag. Gaaf he die hyena's die een impala hadden veroverd. Niemand begrijp t als je de beesten van zo dichtbij ziet totdat je het zelf meegemaakt heb je kan t gewoon niet uitleggen. Morgen heel veel plezier met de gamedrive ...ben jaloerssss ik wil teruggggg xxxx
  5. Mandy:
    19 maart 2017
    Klinkt super zeg! En wat een hoop dieren gezien! Have funnnn
  6. Jeffrey Martinez:
    19 maart 2017
    Wat een topdag ! Hoop dieren gezien cool van die hyena's
    Welterusten Have fun Tomorrow
  7. Jan schoenmakers:
    Hallo Thea en Jaap.
    Ja ik heb dat ook allemaal gezien.Samen met Jolanda en Frans.
    Geniet maar van de komende dagen en ik blijf jullie volgen.
    Groetjes Jan.
  8. Aniie Pille:
    20 maart 2017
    Zo jullie hebben echt een gave vakantie. Zo veel indrukken en te zien al die dieren. Super om al jullie verhalen te lezen.
  9. Hans Voets:
    20 maart 2017
    Veel foto s maken hoor veel plezier

gr hans
  10. Maurice:
    21 maart 2017
    Wow super ervaring weer!! Is roch net anders dan national geografic op tv :) have fun!!!