Dag 1. Amsterdam - New York

1 juni 2018 - New York City, Verenigde Staten

Vanmorgen om 07.00 uur de wekker.
Opstaan en eerst lekker ontbeten. Wassen, aankleden en laatste spullen in de koffers.
Jaap zei; Ik kan mijn paspoort niet vinden! Oooo neee! Overal gezocht, maar nee. Denk dat hij nog bij Exxon Mobil ligt. Dus dat begon goed. Wij naar Exxon in Rozenburg....wachten....nee hoor ook niet. Toen naar Exxon in Botlek....wachten......jaaaa daar lag hij gelukkig.
Met gierende banden naar Schiphol. Auto afgegeven bij valet parking.
Vertrekhal 1 Icelandair naar Reykjavik en overstappen naar New York.
Liep iets anders. Vlucht naar Ijsland 2 uur vertraagd, wat zou betekenen dat we de vlucht naar New York ook zouden missen. Geprobeerd te bellen. 75 wachtenden voor u. Na een kwartier nog eens. 86 wachtenden voor u. Maar opgegeven.
Verder kregen we geen info over hoe en wat. We hadden natuurlijk al een doem scenario.
Om 16.15 eindelijk boarden. Er waren heel wat mensen die moesten overstappen naar New York, Washington, Seatlle, etc. Niemand wist iets. In het vliegtuig zei de piloot dat er gewacht werd voor 3 overstapvluchten, waaronder wij. Pfff opluchting! De rest moest overnachten.
Aangekomen op Reykjavik rennen naar gate D67. Gelijk instappen en gaan.
Om 21.15 aangekomen bij JFK. Het busje stond al klaar en met 8 pers. naar Manhattan.
Uiteraard waren wij de laatste die uitstapten. Doodmoe op de kamer om 23.00 uur. (Onze tijd 05.00 uur) even nog het verslag schrijven en slapen.
Wat een dag!!

Tot morgen. Xx

1. Mandy:
    2 juni 2018
    Neeee Jaap 😂 had meer wat voor mij en Jeff geweest Haha. Nou luitjes jullie zijn er!! Enjoy! Liefs
  2. Marianne:
    Ohhh erg, maar je moet maar denken zo heb je alle tegenslagen in 1 keer gehad😜
    Nu lekker genieten ..... kijk reikhalzend uit naar de eerste indruk😘
    XXXXX Zus
  3. Aniie Pille:
    2 juni 2018
    Pfff,nou de dag begon goed,wat een zenuwenen, maar jullie zijn er. Geniet er van hoor.xx
  4. Frans van der have:
    2 juni 2018
    Nou , jullie zijn gearriveerd , dus jullie kunnen nu beginnen aan jullie eigen filmset , alles wat je gaat zien , heb je op zeker al eens eerder gezien in films , dus geniet er van , ik hou van NYC ....veel plezier xx