Dag 20

2 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

De terugreis:

Vanmorgen half 7 de wekker. Tijd om op te staan. Om half 8 ontbijten en klaar om deze geweldige vakantie af te sluiten. Wat hebben we veel gezien en meegemaakt. In totaal meer dan 6000 km !!! gereden.

De huurauto ingeleverd bij Alamo/Nationals en met hun bus afgezet bij de terminal. Het was heel druk bij United en we hebben drie kwartier in de rij gestaan om in te checken. Om 11.10 vlogen wij eerst naar Chicago, waar we plaatselijke tijd 17.00 aankwamen. Doordat het taxiën zo lang duurde, moesten we ons zowaar nog haasten voor de volgende vlucht. Dat ging als een speer. Instappen en wegwezen. Nog 9 uur naar Amsterdam. Hier was het plaatselijke tijd 09.00 uur. ( maar voor ons ritme was het nacht)  Om half 12 thuis. Koffers uitpakken en kijken tot hoe laat we het wakker houden. Op dit moment 17.35 uur en we hebben heel erg slaap, maar proberen het te rekken tot een uur of 19.00. Dan lekker naar bed en dromen van een onvergetelijke vakantie.!!!!

Iedereen bedankt voor de leuke reacties! Xx

1. Martine:
    Welkom Thuis! Welterusten voor straks! Xxx
  2. Sylvia:
    2 juli 2013
    Welkom thuis en suc6 met de jetleg !
  3. Mandy:
    Welterusten zzZzzzZzzz
  4. Aniie Pille:
    2 juli 2013
    Fijn dat jullie weer goed zijn thuis gekomen ,en nu heerlijk dromen van deze prachtige reis.Welterusten hoor.