Dag 17

28 juni 2013 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

Heerlijk dagje geweest in Pismo Beach. Ongeveer een half uurtje rijden vanaf Morro Bay. We zijn eerst lekker gaan ontbijten en toen wezen winkelen in de outlets. Tuuurlijk heeft Jaap weer veel te veel gekocht. En dat is echt waar.

Om een uur of 12 zijn we even naar het strand geweest, maar na anderhalf uur hadden we het gezien, want er stond best wel een frisse wind. We zijn lekker gaan wandelen op de boulevard.

ineens zag Jaap een hele toffe tattoo zaak en ging naar binnen voor info.  Nou.......we hebben er dus 2 1/2 uur gezeten en Jaap heeft z'n nieuwe tattoo. Weer een haai, onder die andere. Maar hij is echt wel tof. En dat zeg ik, die er eigenlijk helemaal niet van houdt. In de tussentijd ben ik wel even nog de boulevard opgegaan en heb nog een hele leuke tas gescoord.

Jaap was om 18.15 klaar en toen zijn we daar gelijk lekker gaan eten. Daarna terug naar het hotel gereden. Morgenochtend vroeg gaan we richting Los Angeles!

Wordt vervolgd........

1. Mandy:
    29 juni 2013
    Die Japie, nieuwe tattoo uit de US! Super cool! Jammer dat het weer minder is, maar je moet maar zo denken, in Nederland is het erger :D xx
  2. Frans van der have:
    29 juni 2013
    weer leuk verslag en die tattoo ....als je in USA bent moet je een tattoo nemen , alhoewel ik er nu wel genoeg hebt!!!! ..........veel plezier in LA en lees jullie story wel weer xxxx
  3. Leo:
    29 juni 2013
    Hahah Jaap haal dat laken uit je mond!!!
    Groeten Leo en Viv
  4. Danny: