Dag 13 en 14. Maratea , Sapri, Rivello en Napels

6 juni 2023 - Napels, Italië

Dag 13. Gistermorgen om 8.30 uur weer ontbeten op het  terras. Super lieve en goede gastvrouw.

Helaas was het een grijze boel buiten en af en toe miezerregen, 😒dus we besloten maar om te sightseeing-en. Mooie route langs de ruige kustlijn, met tig kronkelweggetjes. Als de lucht blauw had geweest hadden we veel mooiere plaatjes kunnen schieten. De eerste plaats die we aandeden was Sapri. Leuk kustplaatsje pal aan zee. Hier de auto geparkeerd en een rondje gelopen en bij een barretje buiten een bakkie koffie gedronken en een colaatje. Maurice even gebeld en bij gekletst. Mandy belde ons ook nog, dus al met al lekker lang aan de telefoon terwijl Jaap lekker van de passerende auto's en mensjes aan het genieten was.

Daarna doorgereden naar Rivello, een dorp bovenop een berg. Inmiddels was het gaan miezeren. Daar aangekomen nog even rondgereden, maar alles was dicht. Siësta. We vonden er geen zak aan daar. Wel een soort van lunch nog ergens kunnen bemachtigen. We zeiden tegen elkaar: 'We gaan lekker terug". Om 3 uur op de kamer. Vast gedoucht en de koffers opnieuw heringericht. Om 18.00 uur zijn we gaan eten. Al met al een tegenvallende dag helaas.

Dag 14. Vanmorgen om 8 uur ontbeten en afscheid genomen van de lieve gastvrouw. Vandaag gaven ze weer een grijze dag op. Pffff. Gelukkig geen regen, maar het houdt niet over. We moeten vandaag weer richting Napels om te overnachten vlakbij het vliegveld. Ongeveer 3 uurtjes rijden. Onderweg nog een paar superschattige oude Fiatjes 500 gezien! Té leuk!

Maar wat een chaos stad is het toch! Overal weer scooters tussen de auto's kriskras door, iedereen toeteren. Wat een gestress!

We zijn lekker naar een groot shopping center gegaan. Het is nu 27gr, dus wel warm, maar geen zon. En wat doe je dan?......Shoppen! 😂

Eerst daar geluncht en toen een paar uurtjes rondgeslenterd. Van Jaap kreeg ik een supertof Valentino tasje. 😍 Ook nog oorbellen en een armbandje gescoord en Jaap een toffe linnen korte broek. Moe maar voldaan naar de auto en een half uurtje rijden naar het hotel.

Hier even uitgerust en straks gaan we even kijken waar we gaan eten. Onze laatste avondmaaltijd, want morgenmiddag om 16.15 uur vliegen we weer naar huis.

Morgenochtend gaan we lekker nog even Napels in, dus er volgt nog 1 verslag.

Bedankt voor de berichtjes weer. Heel lief. xx😘

1. Conchita:
    6 juni 2023
    Beetje jammer van t miezerige weer alles is zoveel leuker met het 🌞 erbij. Maar ja het voordeel hiervan is dat je lekker kan shoppen en dan ook nog een mooi tasje cadeau krijgt 😜. Toch mooie foto's hoor 👍. Geniet van jullie laatste avondmaal in Italië en morgen van de chaos in Napels. 😘😘
  2. Jeffrey Martinez:
    7 juni 2023
    Jammer van het weer gelukkig nog het. Este van gemaakt ❤️
    Het zwembadje kan hier opgezet worden!
    25 tot 30 graden de komende 10 dagen.
    Fijne laatste dag en fijne terugreis😘
  3. Marianne:
    7 juni 2023
    Al met al hebben jullie een prachtige reis gemaakt, nog ff genieten!
    Goeie reis naar huis….. daar is het tropisch vanaf het weekend zag🤪ik💋